מה התפקיד של התוכן בקידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני

ביל גייטס הגה את המנטרה: התוכן הוא המלך עוד לפני שבכלל גוגל נולדה, אך כיום, מדובר במשפט הנפוץ ביותר בקרב כל מקדם אתרים העוסק בתחום קידום אתרים בגוגל, המתבצע בשיטה האורגנית. על אף שקידום אתרים אורגני בגוגל דורש יותר מתוכן, עדיין התוכן מהווה את אחד הדברים הבסיסיים ביותר עבור קידום אורגני מוצלח.

תוכן משפיע באופן מהותי על דירוג האתר על ידי גוגל ובשל כך, להופעתו של האתר בתוצאות החיפוש הראשונות בעת חיפוש רלוונטי. כמובן שלא די בתוכן סתמי על מנת לקדם אתר באופן אורגני. עבור קידום אתרים אורגני יש להשתמש בתוכן איכותי, אשר נכתב בהתאם לכללים ספציפיים.

מהו תפקידו של התוכן בקידום אתרים אורגני

לתוכן ישנם מספר תפקידים במסגרת תהליך קידום אתרים אורגני. ראשית כל, יצירת תוכן באתר, מוסיפה לו עוד דפים. לא מעט בעלי אתרים בטוחים שכמות הדפים היא דבר חשוב ולכן הם מזינים בדפי האתר תוכן סתמי. אולם, כדאי מאוד לדעת שהכמות של דפי האתר איננה חשובה כמו איכות הדפים.

כלומר, הזנת תוכן סתמי באתר אינטרנט על מנת להגדיל את כמות הדפים שבו, לא באמת תסייע בתהליך הקידום האורגני של האתר. על מנת שהאתר יקודם, יש להזין תכנים איכותיים בדפי האתר. כאשר מזינים תוכן איכותי באתר, גוגל רואה את האתר כספק תוכן איכותי ועל כן, גם ימקם אותו בצורה טובה.

תוכן עבור יצירת רלוונטיות וקישורים פנימיים וחיצוניים

שני תפקידים נוספים לתוכן בקידום אתרים בגוגל המתבצע בשיטה האורגנית הם: גוגל מזהה באמצעות תוכן עשיר ואיכותי, רמזים אודות הנושאים של דפי אתר ובהתאם לכך, מקשר אותם למילות חיפוש אשר גולשים חיפשו בגוגל. ככל שהתוכן יותר עשיר ותמציתי, כך גוגל יזהה בו רמזים לנושא שעליו מדברים דפי האינטרנט ויקדם אותם בעת חיפוש רלוונטי.

תפקיד נוסף של התוכן הוא העובדה שבגינו ניתנת האפשרות להוסיף קישורים פנימיים בין הדפים המכילים תוכן וכן, יצירת קישורים חיצוניים לאתר שלכם, בגין תוכן איכותי אשר גולשים או אתרים אחרים רוצים לחשוף אליו גולשים אחרים. ככל שתשקיעו בתוכן שלכם, כך יותר אנשים ירצו לקשר אליו באופן טבעי.

כיצד משלבים באתר תוכן נכון

אין ספק שלתוכן יש תפקיד חשוב בקידום אתרים אורגני. אולם כאמור, על מנת שהתוכן אכן יממש את תפקידו בצורה הטובה ביותר, יש צורך לדאוג שהוא יהיה איכותי.

כיצד תיצרו תוכן איכותי?

  • הקפידו לשלב באתר מאמרים באורך של 300-500 מילים. מאמרים קצרים מדי לא תמיד משדרים רצינות ולכן לא בהכרח יקראו אותם ומאמרים ארוכים מדי לעיתים מייגעים ומסורבלים לקריאה
  • יש לשלב את מילות המפתח בצפיפות המתאימה לכל סוג מאמר- מקדם אתרים מקצועי ומנוסה בתחום ידע מהי הצפיפות הרלוונטית הנדרשת למילות המפתח בכל סוג של מאמר ובכל אורך של מאמר
  • יש להקפיד שהמאמר לא יהיה שיווקי מדי- מאמרים אשר משווקים באופן מאולץ את המוצר או השירות או עוסקים יותר בשיווק מאשר בהענקת ערך כלשהו לגולש, הם מאמרים שידרגו את האתר במקומות פחות טובים וכן, הם מאמרים שלרוב גולשים לא יקראו.

חשיבות התוכן בקידום אורגני

יש להקפיד על התוכן הן מבחינת הערך המוסף אותו הוא מעניק לגולש אשר בוחר לקרוא אותו. כמו כן, יש להקפיד על תוכן ללא שגיאות כתיב, בחלוקה לפסקאות נכונה, המכיל סימני פיסוק אשר מאפשר לכל גולש לקרוא אותו בצורה הנוחה ביותר

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן