קידום אורגני בגוגל בדרך נכונה ובריאה

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל 

אם דאגתם לבחור לצורך בניית אתר האינטרנט שלכם באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום בניית אתרים ואם האתר שלכם באמת איכותי, מעוצב בסגנון מדהים ועוד, אך עדיין התנועה שבו נמוכה, אתם כנראה לא דואגים לקדם את האתר שלכם בגוגל. קידום אורגני מוצלח בגוגל הוא קידום שמטרתו בין היתר היא להביא תנועת גולשים משמעותית לאתר שלכם. לכן, לאחר שבונים אתר בצורה הטובה ביותר לעסק, יש צורך לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום אורגני בגוגל. אנשי מקצוע מעין אלה ידעו כיצד לקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר.

קידום אורגני בגוגל- מה זה אומר?

קידום אורגני בגוגל הוא קידום הרלוונטי לכל סוג של אתר אינטרנט. בין אם מדובר על קידום אתרי מסחר ובין אם מדובר על קידום אתרים אורגני מסוג אחר, הרי שבכדי שהם יקודמו לתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל בעת חיפוש רלוונטי של גולש ובכדי שתהיה בהם תנועת גולשים ערה ורצינית ואף שגולשים יבצעו פעולות באתר, יש צורך לקדם את האתר באופן אורגני בצורה הטובה ביותר.

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך הכולל בו ביצוע של מגוון פעולות שונות. מטרת התהליך היא להציג את האתר בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל כאשר לקוח פוטנציאלי של העסק מחפש מידע, מוצר או שירות הנוגעים לעסק. מכיוון שלכל עסק יש מתחרים ומכיוון שלכל אתר של עסק יש אתרים של עסקים המתחרים בו, יש צורך שהאלגוריתם של גוגל יזהה דווקא את האתר של העסק כאתר שכדאי להציג קודם לאתרים אחרים, כאשר לקוח פוטנציאלי מבצע חיפוש רלוונטי. כיצד עושים זאת? באמצעות מגוון פעולות שונות בתוך האתר ומחוץ לאתר שמטרתן היא לגרום לאלגוריתם של גוגל לזהות את האתר כאתר שכדאי להציג על פני אתרים אחרים העוסקים באותו התחום.

אחת המטרות של קידום אורגני בגוגל נוגעת לשיפור יחס המרה. שיפור יחס המרה (Conversion Rate Optimization) הוא תחום חשוב מאוד בקידום האורגני. המרה היא בעצם הפעולה שכל עסק מעוניין שהגולש יבצע באתר שלו או בדף הנחיתה שלו. פעולה זאת קרויה המרה מכיוון שבעצם ממירים את הסטטוס של גולש מגולש שסתם גולש להנאתו באתר כלשהו לגולש שביצע פעולה כלשהי באתר.

הפעולות שיכול לבצע גולש הן: יצירת קשר עם העסק, השארת פרטים אישיים לצורך יצירת קשר, רכישה כלשהי באתר ועוד. את יחס ההמרה מודדים באחוזים. יחס ההמרה הוא בעצם היחס שבין כמות הגולשים שנכנסים לאתר האינטרנט לבין כמות הגולשים שמבצעים בו פעולה כלשהי ביום. אם יחס ההמרה שלכם הוא נמוך, יש צורך לשפר אותו באמצעות ביצוע תהליך אופטימיזציה לאתר עצמו.

כיום ישנן דרכים שונות לבדיקת יחסי המרה וכן לשיפור יחסי המרה, כאשר קידום אורגני מוצלח יכול ללא ספק להוות את ההבדל שבין יחסי המרה טובים לבין יחסי המרה פחות טובים באתר אינטרנט.

קידום אורגני מול קידום ממומן

לא מעט בעלי אתרים תוהים מה ההבדל בין קידום אורגני בגוגל לבין קידום ממומן ובמה כדאי להם לבחור. הקידום הממומן והקידום האורגני די שונים. קידום אורגני בגוגל הוא תהליך ארוך שאיננו מסב תוצאות מיידיות, אך התוצאות שיוסבו בסופו של התהליך יהיו איכותיות מאוד. כמו כן, בשיטת הקידום האורגנית האתר יופיע בין תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות ולא בין תוצאות החיפוש הממומנות. לא מעט גולשים יעדיפו לבחור את תוצאות החיפוש האורגניות שגוגל מציע להם ולא את תוצאות החיפוש הממומנות שכן, מבחינתם מדובר על תוצאות אותנטיות יותר, שלא שילמו בכדי להציג אותן.

שיטת הקידום הממומן מתבססת על יצירת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס. הקמפיין כולל יצירת מודעות ממומנות שיוצגו בתוצאות החיפוש הממומנות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי של גולש. בעל העסק ישלם בהתאם לכמות הקליקים שהוקלקו על המודעה ולא בהתאם לכמות הפעמים שההודעה נחשפה לגולשים. לרוב מודעות ממומנות בגוגל יובילו את הגולש לדף נחיתה של העסק והמטרה תהיה ליצור כמה שיותר לידים לעסק. בעל העסק יכול להגדיר תקציב כולל לקמפיין הממומן בגוגל ובהתאם למחיר שנקבע פר קליק על המודעות הממומנות, הן יופיעו כל עוד התקציב היומי שהוגדר איננו נגמר. המודעה תפסיק להופיע לאחר שהתקציב שהוגדר לקמפיין נגמר.

לשיטת הקידום הממומן בגוגל יש יתרונות. היא מציעה תוצאות מהירות והיא רלוונטית מאוד לצורך פרסום מוצרים חדשים של עסק, שירותים חדשים ועוד. כמו כן, לא פעם היא תהיה ממוקדת יותר וזולה יותר משיטת הקידום האורגני. יחד עם זאת, קידום אורגני בגוגל הוא קידום שמביא לעסקים תוצאות איכותיות יותר. גם אם התוצאות אינן באות לידי ביטוי כבר בחודש הראשון, הרי שכאשר מבצעים קידום אורגני מוצלח, האתר של העסק יופיע בין תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות בגוגל בכל חיפוש רלוונטי.

בכדי לבצע קידום אורגני בגוגל בצורה הטובה ביותר, כדאי לבחור באנשי המקצוע הנכונים לצורך ביצוע כלל הפעולות הנדרשות לצורך קידום אורגני מוצלח.

SearchEO מציעה לכם קידום אורגני בגוגל מוצלח ואיכותי אשר יביא את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק שלכם.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן