קידום אורגני או ממומן? איזה קידום כדאי לי?

קידום אורגני או ממומן

קידום אורגני או ממומן? כל קידום והמטרייה שלה

התחרות בעולם האינטרנט כיום גדולה וחזקה ביותר, ולכן זה ברור שעל מנת להצליח למשוך את כמות הלקוחות הדרושה על מנת להתקדם ולהתפרנס בכבוד – יש לנקוט בפעולות הדרושות. אך מה היא האסטרטגיה הנכונה בעניין? קידום אורגני או ממומן בגוגל זוהי מטרייה גדולה מאוד שתחתיה נכנסות פעילויות שונות ומרחיקות לכת, ולכן יש לגשת לנושא בצורה כוללנית ולגבש תכנית פעולה המותאמת לצרכיו הייחודיים של כל בית עסק. כדי לדעת איך להתקדם, יש להבין מה ההבדל בין קידום אורגני מול קידום ממומן, איזה מהם מתאים למטרות שונות וכיצד לשלב בין השניים בצורה יעילה ואיכותית.

מהו קידום אורגני?

בקצרה, קידום אתרים זהו מושג ששומע כל אדם שנכנס לתחום האינטרנט, מדובר בעולם ומלואו, מכלול של פעולות שונות שמטרת כולן היא להעניק לאתר את ההשפעה והדירוג המתאים על מנת להגיע לכל הקהל הפוטנציאלי האפשרי. מדובר שמסלול הכולל תחנות רבות בדרך, כאשר קידום אורגני הוא רק חלק מהעניין. מרכיביו העיקריים של היבט קידום זה:

  • אופטימיזציה של האתר – כותרות, תיאורי עמודים, תגיות, הגדרה נכונה של מפת האתר וקובץ robots ועוד, בהתאם לאלגוריתמים המשתנים של גוגל.
  • עדכון תדיר של האתר בחומר איכותי – אתר טוב הוא אתר חי, כך עובד העיקרון של מנוע החיפוש, ועל מנת לעשות קידום אורגני או ממומן בגוגל ברמה הנדרשת, יש לעדכן את האתר בחומרים חדשים ואקטואליים.
  • בניית קישורים – העבודה מחוץ לאתר כוללת יצירת ערך חיצוני, כאשר אתרים אחרים בעלי משקל ודירוג גבוהים מקשרים לעמוד מפתח באתר המקודם.

האם קידום ממומן הוא מענה אוניברסלי?

בהקבלה לעולם התקשורת ה"קלאסי", אם רוצים למשוך את תשומת לב הציבור, קידום אורגני זה לא התשובה, אלא הזמנת מודעות באמצעות קמפיין קידום ממומן. במקרים אלה, האתר יופיע בחלק הפרסומי של גוגל, ממש מתחת לשורת החיפוש. החשיפה בהחלט גדולה יותר, ועד כמה שזה נשמע פשוט – בפועל זה לא תמיד כך.

ראשית, קידום אתרים בשיטה זו דורש ידע מעמיק בתחום ניהול הקמפיינים, הגדרה נכונה ומדויקת של מילות החיפוש (לא תמיד זו בדיוק המילה המופיע בעמוד הראשי), הגדרת ההוצאות על מנת לא להגיע לסכומים ענקיים תוך מספר ימים, משום שזה לאו דווקא יביא את הקהל הנכון, אך יגרום לנזק כלכלי חמור. לפיכך, יש לגשת לעניין בזהירות ותמיד להיעזר בגורמים המתמקצעים באופן ספציפי בסוג קידום זה.

קידום אורגני או ממומן?

כיצד "מפצחים" את הפורמולה הנכונה של קידום אתרים בגוגל

אחת המשימות המורכבות ביותר העומדות בפני האחראיים על ביצוע קמפיין בתשלום במסגרת קידום אתרים כללי – זה היכולת להשכיל ולהבין מתי יש להתמקד בקידום אורגני או ממומן. כללי האצבע בעניין זה:

קידום אורגני :

  • לטווח ארוך (תוצאות שמושגות משתמרות במידה זו או אחרת
  • דורשת עבודה ארוכה
  • חשובה להתפתחות האתר העתידית

קידום ממומן :

  • לטווח קצר (חשיפה רחבה יחסית עבור התקציב הנתון)
  • דורשת תשלום בלבד
  • מתאימה לפרסום מיידי של מבצע או למיתוג זריז

שתי השיטות האלה דורשות תכנים: קידום אורגני או ממומן דורש דף נחיתה או כל נקודת סיום אחרת שבה הגולש צריך להשאיר פרטים, לבצע רכישה. המסלול הזה נקרא משפך מכירות.

על מנת להבין באיזו שיטה להשתמש בכל פעם, יש ליצור תכנית עבודה מסודרת עבור האתר, משום שהדעה הרווחת היא שלביסוס מותג או בית עסק לטווח הארוך יש צורך לעשות קידום אתרים לוקאלי גם ברמה האורגנית וגם בעזרת קידום ממומן על בסיס התקציב העומד לרשות בעל האתר. בעזרת עבודה מדוקדקת המבוססת על ידי וניתוח תוצאות – ניתן להפיק את המרב משתי השיטות.

מחפשים קידום אורגני או ממומן לטווח ארוך או קצר? מעוניינים שנבדוק לכם את האתר ולהבין האם אתם פועלים נכון? רוצים שנקדם לכם את האתר? מוזמנים להשאיר אצלנו פרטים ונשמח לעשות בדיקה ראשונית.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן