מה החשיבות לעסק בקידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

האם חובה לשלב קידום אורגני עם קידום ממומן בעת קידום אתרים בגוגל?

פרסום ממומן בגוגל וקידום אתרים אורגני מהווים שתי שיטות קידום הרלוונטיות לצורך חשיפת אתרים או עסקים בצורה רחבה ומשמעותית ובסופו של דבר, לגרום ליותר לקוחות לבחור דווקא בשירותי או מוצרי העסק. בעוד כי קידום אתרים אורגני בגוגל מתבצע בצורה טבעית יותר והמגמה שלו היא לבצע פעולות באתר על מנת שהוא יתמזג בצורה טובה יותר בנוף האינטרנט ובהתאם לכך, יקודם במנוע החיפוש גוגל, הרי שקידום ממומן פירושו פרסום מודעה ממונית בגוגל בתשלום, אשר תופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי אודות מילות מפתח שהוגדרו כחלק מהקמפיין הממומן.

בעוד שבעלי האתרים בטוחים כי יש לבחור רק בדרך קידום אחת, הרי שלא פעם שילוב של שתי הדרכים הללו תביא לתוצאות האפקטיביות ביותר עבור האתר. לכל אחד מסוגי הקידום הללו, יש תפקיד ייחודי משלו בתהליך קידום אתרים בגוגל וקידום אתרים בכלל.

חשיבותו של מיקום האתר בגוגל

למיקום של האתר בדפי גוגל בעת חיפוש רלוונטי של גולש, יש ערך וחשיבות רבה. אתר אשר מופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, הוא אתר שיותר יבחרו בו מכיוון שהגולש מבחין בו באופן מידי לאחר שהוא מחפש את מבוקשו באמצעות מנוע החיפוש. אתרים מעין אלה ייהנו מתנועה משמעותית יותר של גולשים בהם וכן, העסקים העומדים מאחורי האתר, יגדילו את מעגל הלקוחות שלהם. בעלי אתרים מבינים כיום את הצורך בקידום אתרים בגוגל, אשר יביא את האתר שלהם למיקום איכותי בתוצאות החיפוש. הדרך הטובה ביותר להביא את האתר לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ולהשאיר אותו שם לאורך זמן היא לשלב בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים ממומן

ומה לגבי עלות?

לא מעט מבעלי האתרים בטוחים שהקידום הממומן דורש השקעה כלכלית משמעותית יותר מהקידום האורגני. אולם, אין הדבר כך. על אף כי קידום אורגני בגוגל הוא תהליך טבעי יותר ולא ממומן, הרי שבכדי לשלב את האתר באופן טבעי באינטרנט, על מנת שהוא יקבל מיקום טוב יותר במנוע החיפוש גוגל, יש לבצע לא מעט פעולות אשר כרוכות בהשקעה כלכלית מהותית. כאשר בעל האתר מעוניין בתוצאות טובות בתהליך קידום אתרים בגוגל המתבצע בשיטה האורגנית, עליו להשקיע בכך מבחינה כלכלית.

לא ניתן לכמת את ההוצאות של תהליך קידום אתרים בגוגל אורגני, מכיוון שמדובר בתהליך ארוך טווח. לעומת זאת, בתהליך קידום אורגני בעל האתר שולט בהוצאותיו מכיוון שהוא מגדיר מלכתחילה מסגרת תקציב יומית, שבועית או חודשית לקמפיין הממומן אשר הוא יוצר בגוגל. במהלך התקופה שבה מתבצע הקידום הממומן בגוגל, בעל האתר יכול לבצע אופטימיזציה לתהליך הקידום בכל עת ולייעל את הקמפיין שלו.

אז למה כדאי לשלב בין הקידום האורגני לקידום הממומן

על אף ששילוב בין קידום אורגני לקידום ממומן הוא לא דבר שבגדר חובה ולא פעם ניתן לקבל תוצאות טובות רק באמצעות שימוש בשיטת קידום אחת, הרי שאין ספק שיש יתרון משמעותי לשילוב שבין שיטת הקידום האורגנית לשיטת הקידום הממומן. לשתי דרכי הקידום יש יתרונות וחסרונות וכאשר משלבים את שתי דרכי הקידום, הן משלימות אחת את השנייה ומאפשרות לתהליך קידום האתר להיות התהליך היעיל, האפקטיבי והמוצלח ביותר עבור האתר.

כמובן שחשוב מאוד לפנות אל מקדמי אתרים מקצועיים ומנוסים בתחום שתי שיטות הקידום הללו, על מנת להפיק מכל אחת מהן את המקסימום, בתהליך קידום אתרים בגוגל. רק אנשי מקצוע המכירים את תחום הקידום על כל רבדיו היטב, ידעו מתי נכון להשתמש בשיטת הקידום הממומנת עבור קידום האתר ומתי נכון להשתמש בשיטת הקידום האורגני עבור האתר.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן