כתיבת תוכן: מה קורה כשמשתמשים בתוכן לא איכותי?

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן – איך תוכן לא איכותי ישפיע על תהליך קידום האתר?

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך קידום אורגני הוא כתיבת תוכן איכותי, על מנת שגוגל יזהה את האתר כאתר ששווה להציג לגולש בתוצאות החיפוש הראשונות, בעת חיפוש רלוונטי, הרי שהאתר צריך להכיל תוכן איכותי. שימוש במאמרי קידום קצרים, לא מעניינים ולא מספיק איכותיים, זהו דבר אשר פוגע בדירוג של האתר.

האלגוריתם של גוגל מזהה את כמות ואופי התנועה בדפי האתר, אם ישנה תנועה משמעותית של גולשים בדפי האתר, אשר נשארו בהם פרק זמן כלשהו, גוגל מבין כי מדובר באתר המכיל תוכן איכותי ומעניין עבור גולשים ובהתאם לכך, מעניק לו דירוג גבוה- דבר שיקדם אותו בתוצאות החיפוש.

ככל שהאתר שלכם יהיה ידאג לכתיבת תוכן איכותי ומוסיף ערך לגולש, כך יותר גולשים שיגיעו אל האתר שלכם, יבחרו להישאר בו והדבר ישפיע כאמור על דירוג האתר. שימוש בתוכן לא מספיק מעניין או איכותי, יפגע בדירוג האתר ובהתאם לכך- בקידומו בתוצאות החיפוש של גוגל.

בעל אתר אשר מעוניין שהאתר שלו יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, בעת חיפוש רלוונטי של לקוחות פוטנציאלים, חייב לדאוג לבצע קידום אתרים אורגני איכותי באתר שלו. קידום אתרים המתבצע בשיטה האורגנית באופן מקצועי, אמנם לא יסב תוצאות מידיות, אך עם הזמן, הוא ישפיע על קידום האתר וידרג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל.

כמובן שעל מנת שהדבר אכן יקרה, יש צורך לבחור חברת קידום אתרים, בעלת ותק וניסיון בתחום, אשר תבצע את עבודת הקידום האורגני בצורה הנכונה, שלב אחר שלב. אם אינכם רואים במהלך הזמן תוצאות לקידום האורגני שמבוצע, כדאי מאוד שתבדקו מהי הסיבה לכך.

ישנן מספר סיבות לאי השפעה או אי הצלחה של קידום אתרים אורגני על אתר, כאשר אחת הסיבות המרכזיות היא: כתיבת תוכן לא איכותי והשימוש בו. משמע, קידום לא מספיק איכותי או שימוש במאמרי קידום אשר לא נכתבים בצורה התואמת לתהליך הקידום האורגני.

קישורים לדפי אתר עם תוכן לא איכותי

כאשר התוכן שבדפי האתר לא מספיק איכותי, הרי שגם הקישורים שמובילים אל האתר, לא יצרו כניסות מרובות מדי. חברת קידום אתרים אשר תעסוק בקידום אורגני באתר עם כתיבת תוכן לא איכותי, תידרש לעבוד מאוד קשה על יצירת תנועה באתר באמצעות שינוי התוכן שבו, לתוכן איכותי בעל ערך מוסף לגולש.

מעבר לכך, חברה מעין זו תידרש לדאוג לשלב את מילות המפתח המתאימות בכל מאמר קידום. קישורים הם דבר חשוב מאוד בקידום אורגני, אך כאשר הם מובילים לדפי אתר בעל תוכן לא איכותי, הם לא באמת עוזרים בתהליך קידום אתרים אורגני ולכן, יש להשקיע על בניית קישורים ואף מעבר לכך, יש להשקיע בתוכן המוזן בדפי האתר הן מבחינת האיכות שלו והן מבחינת שילוב וחיזוק מילות המפתח המתאימות בו.

סוג תוכן שלא כדאי להעלות לאתר

לא מעט מקדמי אתרים בטוחים כי הכי חשוב שיהיה תוכן באתר ולא משנה מאיזה סוג ולכן, אותם מקדמי אתרים יזמינו מאמרי תוכן והדבר היחיד שהם יבדקו במאמרים הללו הוא שילוב מילות המפתח בכמות הנדרשת. אולם, חשוב מאוד לדעת שכתיבת תוכן לא איכותי לא יקדם את האתר גם אם הוא מכיל את מילות המפתח הרלוונטיות בכמות הרצויה.

מהו מאמר עם תוכן לא איכותי? מאמר תוכן אשר כתוב ברמה נמוכה, מאמר המכיל שגיאות כתיב, מאמר אשר איננו מחולק לפסקאות- דבר אשר מקשה על קריאת המאמר, מאמר ללא סימני פיסוק, מאמר שיווקי מדי, מאמר בעל תוכן משעמם ועוד. גולש אשר מגיע לאתר שיש בו מאמרי תוכן מעין אלה, לרוב יבחר לנטוש אותו באופן מהיר.

מנוע החיפוש של גוגל מזהה את הנטישה המהירה ואת העובדה שקישור הוביל לאתר לא מספיק איכותי או רלוונטי והדבר משפיע על דירוג האתר על ידי גוגל ועל קידומו בתוצאות החיפוש.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן