קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

האם יש קשר בין קידום אורגני לקידום בפייסבוק?

בעידן שאנו חיים בו כיום, האינטרנט מהווה את הכלי השימושי ביותר. בעלי עסקים מזהים את פוטנציאל החשיפה הטמון באינטרנט ובהתאם לכך, בוחרים את הדרכים הנכונות והרלוונטיות עבורם לצורך קידום ופרסום העסק שלהם באינטרנט. קידום יעיל באינטרנט, אשר מטרתו היא להביא את האתר או את שמו של העסק לחשיפה הרחבה ביותר הוא קידום בגוגל. מכיוון שמדובר במנוע החיפוש הפופולארי ביותר כיום, אשר מרבית הגולשים מחפשים באמצעותו מידע, שירותים, מוצרים ועוד.

הרי שככל ששמו של העסק או אתר העסק יופיע קודם בתוצאות החיפוש בגוגל, כך הוא יקבל חשיפה רחבה וגדולה יותר. כמו כן, מרבית הגולשים יעדיפו לבחור באתר של עסק המופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות על פני אתר של עסק המופיע בתוצאות חיפוש מאוחרות יותר ולכן, תהיה תנועה משמעותית של גולשים באתר ובחירה של לקוחות פוטנציאלים בשירותי או מוצרי העסק.

קידום אורגני בגוגל או קידום בפייסבוק?

אחת מהשיטות הנוגעות לקידום אתרים בגוגל, המהווה את השיטה המוצלחת והאפקטיבית ביותר היא: שיטת הקידום האורגני. שיטת קידום אורגני, מסייעת לאתר להשתלב טוב יותר במרחב האינטרנטי באמצעות ביצוע פעולות שונות בתוך דפי האתר כגון: הזנת תכנים איכותיים המכילים מילות מפתח שהתבצע חקר מילות מפתח אודותן, שיפור חווית הגלישה באתר, הוצאת קישורים מהאתר ופעולות שונות המתבצעות מחוץ לדפי האתר כגון: הזנת תכנים בשמו של העסק בבלוגים רלוונטיים, בפורומים, בדפים עסקיים בפייסבוק.

כל הפעולות הללו מסייעות לאתר להיות איכותי יותר ומזוהה על ידי האלגוריתם של גוגל כאתר שכדאי להציג בעת חיפוש של גולש אודות מוצרים או שירותים אשר מספק העסק העומד מאחורי האתר. קידום אתרים אורגני הוא קידום ארוך טווח, אשר תוצאותיו באות לידי ביטוי שלא באופן מידי, אלא רק בטווח זמן כזה או אחר.

האם קידום אורגני בגוגל קשור לקידום בפייסבוק?

כל בעל אתר יודע שמלבד קידום האתר שלו בגוגל, הרי שיש צורך להשתמש גם ברשתות החברתיות ובפרט בפייסבוק, המהווה את הרשת החברתית החזקה ביותר כיום, לצורך פרסום העסק. ידוע שבפייסבוק גולשים מדי יום ביומו מליוני גולשים מכל העולם וחשיפה נכונה של עסק בפייסבוק, יכולה להיות משמעותית מאוד עבור העסק. מוכן כי קידום אורגני בגוגל איננו מתבצע באותה השיטה שבה מתבצע קידום בפייסבוק.

עבור קידום עסק בפייסבוק באמצעות דף עסקי, יש יכולת להשפיע על תוצאות האתר האורגניות של האתר בגוגל, כאשר הוא מתבצע בצורה נכונה. לא פעם בוודאי ראיתם פוסט בפייסבוק שהפך לוויראלי שהפך להיות מדובר מאוד ברחבי הרשת. פוסט שכזה אשר עומד מאחוריו עסק או אתר אינטרנט, הוא פוסט אשר יוביל את האתר ואת העסק לחשיפה משמעותית מאוד ובהתאם לכך לדירוג גבוה יותר במנוע החיפוש גוגל. כלומר: ניתן לומר שעסק אשר משקיע גם בקידום בפייסבוק, יכול להשפיע באופן מהותי על הקידום האורגני שלו בגוגל.

מיתוג עסקי ברשת החברתית

מיתוג עסקי הוא דבר חשוב מאוד ברשתות החברתיות. האופן שבו תציגו את העסק שלכם ברשתות החברתיות, ישפיע באופן מהותי על האופן שבו העסק שלכם ייתפס ברשת כולה. אם יש לעסק שלכם עמוד עסקי, חשוב מאוד שתדאגו לתחזק אותו היטב ולדאוג שכל התכנים אשר אתם מעלים בו יהיו תכנים טובים ואיכותיים, אשר יצרו לכם מוניטין חיובי וימתגו אתכם בחיוב ברחבי הרשת. מיתוג חיובי של העסק ברחבי הרשת, גם משפיע לטובה על דירוג האתר שלכם בגוגל. קידום בפייסבוק משפיע מאוד על קידום אתרים אורגני ולכן, יש להשקיע בו כחלק מתהליך קידום אורגני.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן