איזו חברת קידום אתרים לבחור?

חברת קידום אתרים

באיזו חברת קידום אתרים כדאי לבחור?

השוק מוצף בחברות קידום אתרים. את פעולות קידום האתר יכול כל אחד לבצע. לכן, רבים בוחרים לעסוק בתחום זה, שלא דורש הוצאת תואר אקדמי, או הכשרה מיוחדת. איך נדע איזו חברת קידום אתרים תיתן לנו את השירות הטוב ביותר?

במאמר זה, נתן מספר כללים מנחים לבחירה נכונה של חברה שתקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר:

הכשרה בתחום הקידום ובניית אתרים: חשוב מאוד לבחור בחברה המעסיקה אנשי מקצוע בעלי הכשרה מתאימה. ישנם 2 סוגי הכשרות רלוונטיים לתחום קידום אתרים: ישנה הכשרה מקצועית בקידום אתרים. המומלץ ביותר, הוא לבחור באיש מקצוע בעל תעודת הסמכה מטעם גוגל. אולם, אם אינכם מוצאים מקדם מוסמך של גוגל, מומלץ לבחור מקדם עם הכשרה מקצועית מטעם מכללה ידועה בתחום קידום עסק וקידום אתרים, כמו למשל מכללת hackerU.

חברת קידום אתרים

החברה שוכרת אנשי מקצוע בתחומים הנדרשים:

חשוב מאוד שהנהלת החברה, תשכור שירותים חיצוניים בעת הצורך.

למשל: לעיתים לקוח מבין שהUX (חווית משתמש) של האתר זקוקה לשיפור, על מנת להגדיל את ה traffic של האתר. במקרה זה, חשוב שחברת SEO תהיה מעורבת בכל שלבי השינוי באתר. ראשית כל, החברה תשכור מאפיין מקצועי, שיבנה לאתר מסמכי אפיון. השלב הבא- הוא שיפור הגרפיקה של האתר. החברה תשכור גרפיקאי חיצוני מקצועי ביותר. אולם, החברה תתן לגרפיקאי את מסמכי האפיון שייצר המאפיין, ותוודא שהגרפיקאי פועל לפי המבנה במסמכים.

דוגמא נוספת: אחד מהכלים החזקים של חברת קידום אתרים, הוא כתיבת תכנים. כמעט כל חברת קידום אתרים זקוקה לשירותי כתיבת תוכן. בדרך כלל, עובדי החברה לא יכתבו את התכנים. החברה תשכור שירות של כותב תכנים פרטי, או חברה מקצועית לכתיבת תכנים.

יצירת רייטנר חודשי:

בעבר, פרסום העסק התמקד רק בפרסום בעיתונות, בפליירים, או בטלוויזיה וברדיו. עסקים רבים, מעדיפים להתמקד בפרסום ממוקד ברשת. אם בעבר הרייטנר החודשי היה בעיקר על פרסום בעיתונות, ויצירת כתבות תדמית, כיום הדגש על פרסום באינטרנט.

כיום, עסקים רבים מעדיפים לשלם סכום חודשי על מאמרים בפייסבוק, או באתרים מובילים כמו outbrain. בנוסף, הרשת מלאה בבלוגים ואתרים לפרסום מאמרים. חלקם אתרי חדשות, וחלקם פורטלים מובילים.

רייטנר לפי אסטרטגיה:

על מנת שחברת קידום מומלצת תצליח להגיע למצב שהרייטנר החודשי מביא לאתר תעבורה טובה, על החברה לבנות אסטרטגיה שיווקית. כאשר חברה מתחילה לעבוד על קידום אתר, החברה מנתחת את המצב הקיים. החברה בודקת מה גורם לתעבורה הנמוכה. לרוב, הסיבות יהיו חוסר ניצול אפשרויות הקידום בקוד האתר, ו UX לקוי, שמבריח משתמשים מהאתר.

הצעד הראשון של החברה, יהיה לטפל בקוד האתר, וב UX של האתר. השלב השני, יהיה בניית מערך קישורים לאתר. החברה תבדוק מהו הבידול העסקי המתאים לאתר, ומהו קהל היעד. החברה תבנה קמפיין שיווקי לאתר, בו תפרסם מאמרים המתאימים למוצרים/שירות של האתר, ונמצאים באתרים בהם נמצאים קהל היעד.

החברה תבדוק בדוחות של גוגל אנליטקס ובכלי הניהול של גוגל, אילו אתרים הביאו כניסות לאתר, ותמשיך לפרסם באתרים עם קהל יעד דומה. בנוסף, תבדוק החברה אילו מילות מפתח הביאו הכי הרבה כניסות לאתר, ועליהם תעבוד.

אם אתם מעוניינים רק בקידום ממומן?

האם אתם מעוניינים לבצע רק קידום ממומן עבור האתר? אם כן, תוכלו לבחור מבין מגוון רחב מאוד של חברות. עליכם לבצע השוואת מחירים. חשוב מאוד שתבדקו מהי ההכשרה וההסמכה של אנשי המקצוע בחברה. אם אתם רוצים גם קידום אורגני, כללי הבחירה שונים, ומורכבים יותר.

לסיכום:

כאשר אתם בוחרים חברת קידום אתרים מומלצת, חשוב לבחור בחברת קידום אתרים מקצועית שנותנת לכם את המעטפת המקצועית הדרושה לקידום האתר. לפעמים, צוות העובדים של החברה יספק את כל השירות הנדרש, ולפעמים תיעזר החברה בספקי שירות חיצוניים. חשוב מאוד שהחברה תציג לכם את האסטרטגיה השיווקית לפיה היא פועלת. מומלץ לכם לבקש מהחברת קידום מדי פעם שישלחו לכם דו"חות מעקב, על מנת שתדעו מהי תעבורת האתר, מהיכן הכניסות, ומהם מילות המפתח עליהם עובד המקדם.

אנו נשמח לתת לך את השירות הטוב ביותר ולעזור לך לקדם את האתר שלך למקומות שלא תאמין שאפשר להגיע אליהם. צור איתנו קשר עוד היום 

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן