שיפור יחס המרה

שיפור יחס המרה

מהו שיפור יחס המרה?

כאשר מדובר בעסק המבוסס באינטרנט, המטרה העיקרית ואף הסופית של כל הליך קידום אורגני (שנעשה בדרך כלל במקביל לקמפיין קידום ממומן)  – זה סגירת עסקאות. בין אם מדובר בחנות או ספק המציע את שירותיו, ההצלחה של כל הליך קידום נמדדת במספר הלידים שגולמו לעסקאות בפועל.

יחס המרה זהו האחוז מהגולשים באתר שהפכו ללקוחות. כמו כן, כאשר מדובר בקמפיינים בעלויות גדולות, נעשה גם חישוב עלות של ליד אחד שהומר לעסקה בפועל על מנת להעריך את הכדאיות של ההשקעה. כאשר יחס המרה הוא נמוך מאוד, כדאי לשקול את הצעדים שניתן לעשות לשיפור המצב. זה כולל גם הליכים של קידום אתרים בגוגל וגם שינויים באתר עצמו.

שינויים גלובליים באתר במסגרת קידום אתרים אורגני

כאשר ניגשים לנושא שיפור יחס המרה מתוך נקודת מבט של מקדם אתרים, יש קודם כל לבחון בעיות גלובליות:

  • האם האתר מותאם למובייל? אחוז גדול מהגולשים נכנסים לאתרים מהמכשיר הנייד, ומראה לא תקין עשוי להבריח אותם.
  • האם התיאור של העמוד והתוכן שלו תואמים? חשוב מאוד שלא להטעות את הגולשים. למשל, לרשום את המילה "חינם" כאשר כל המוצרים בעמוד הם למעשה בתשלום.
  • איכות הגרפיקה והעיצוב – מראה לא אסתטי או מיושן לא יתרום להצלחה.

כדאי לעשות את כל השינויים האלה ולנתח את האתר לעומק לפני קידום אתרים בגוגל בכלל ובעיקר לפני תשלום על קידום ממומן. לפני תחילת התהליך בחוץ, יש לדאוג לכך שהכול יהיה תקין "בבית".

שינויים קטנים לשיפור יחס המרה באתר

תמיד אפשר וכדאי לעשות שדרוגים במסגרת קידום אתרים אורגני מתמשך. בין הטיפים שנותנים מומחים בתחום קידום אתרים בגוגל ניתן למצוא:

  • מנגנון שמציג את המבצעים המשתלמים ביותר במקום בולט
  • קריאות דוחפות להזמנה: "נשארו 2 יחידות בלבד!" "8 איש צפו בפריט זה!"
  • פישוט של תהליך ההזמנה – פחות שלבים נותנים יחס המרה גבוה יותר.
  • תנו חשיפה גדולה ליתרונות שלכם – "משלוח חינם", "בונוסים במתנה"
  • תעבדו על מיקרו-קופי. פחות זה יותר, כמה מילים קולעות יוכלו לשכנע את הגולשים לקנות הרבה יותר מכל טקסט ארוך ומעמיק. זה נכון גם עבור ההגדרות של קידום ממומן. מודעות מנוסחות היטב יתנו תוצאות הרבה יותר טובות.
  • תמונות – אם תמונות המוצרים לא אטרקטיביות, זה עשוי לבוא לידי ביטוי בשיפור יחס המרה. כמו כן, כחלק מהליך קידום אתרים אורגני, מקדם אתרים יכול גם לתייג גם את התמונות על מנת שיופיעו בתוצאות החיפוש בלשונית תמונות.

שיפור יחס המרה

מעבר לכך, לכל אתר ובית עסק יש את הדברים הקטנים האופייניים לו שניתן לשנות על מנת להביא לשיפור המיוחל. ידע וניסיון רב נדרשים על מנת לראות נקודות סמויות אלה.

העבודה של מקדם אתרים מקצועי בדבר שיפור יחס המרה

תפקידו של מקדם אתרים מקצועי זה לא רק לבצע את הצעדים הקבועים לשיפור הדירוג של האתר במנועי החיפוש, אלא גם לדאוג לכך שהעבודה הזאת תיתן את התוצאות הרצויות גם על האתר. עבודת קידום אתרים בגוגל דורשת עבודה על האתר (אופטימיזציה) ומחוצה לו (בניית קישורים, פרסום מאמרים, קמפיינים ממומנים).

אחד הכלים החזקים ביותר בהערכת ביצועי אתר ו/או דף נחיתה זה AB Testing. משמעות הדבר הוא לעשות שינויים קטנים בעמוד – החלפת צבע הכפתור, הוספת קריאה לפעולה ובחינה אנליטית של השינויים שזה יצר. הערכה של השפעת השינויים תהפוך לאחד הכלים החשובים ביותר לשיפור יחס המרה באתר. שילוב של כל הכלים וכל האפשרויות באתר ובאמצעות קידום ממומן מוגדר בצורה מדויקת יותר יכולים להביא לשיפור יחס המרה.

מעוניינים שנבדוק לכם את האתר ולהבין האם אתם פועלים נכון? רוצים שנקדם לכם את האתר? מוזמנים להשאיר אצלנו פרטים ונשמח לעשות בדיקה ראשונית.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן