איך מקדמים אתר בגוגל ?

איך מקדמים אתר בגוגל

רבים שואלים את עצמם איך מקדמים אתר בגוגל? הרי על פניו מדובר על מערכת מורכבת,לא נגישה, שבחובה עומד אלגוריתם, כלומר, רשת של מחשבים שהם אלו המחליטים היכן האתר שלכם ימוקם במנוע החיפוש. אם אתם שואלים קידום אורגני מה זה? לא מבינים אילו כלים מאפשרים לנו לבצע קידום עסקים באינטרנט ועוד, המאמר הבא נועד עבורכם.

השאלה איך מקדמים אתר בגוגל מתחילה בהיכרות

על השאלה איך מקדמים אתר בגוגל אנחנו צריכים להתחיל מהשאלה מה הוא למעשה מנוע החיפוש של גוגל ואיך זה עובד? המטרה של גוגל היא תמיד להתאים ללקוח את רשימת האתרים הרלוונטיים ביותר לגביו. כלומר, איך מקדמים אתר בגוגל? התשובה היא פשוט לבצע מניפולציות שונות שיאפשרו למנוע החיפוש להבין כי האתר שלכם דווקא, הוא האתר הרלוונטי ביותר עבור הלקוח.

עד כאן נשמע כמו מהלך פשוט, אלא שעלינו לזכור כי לכתחילה, כל מה שיש לנו אלו מספר המילים הבודדות אותן רושם הלקוח במנוע החיפוש. כלומר, אנחנו צריכים להתאים את האתר לכמה שיותר משתמשים אקראיים כאשר כל אחד עלול לנסח את השאלה שלו באופן שונה. איך עושים את זה? על כך נרחיב כעת.

איך מקדמים אתר בגוגל ? עלינו להכיר את השחקנים

קידום אורגני, כלומר, קידום של אתר בגוגל ללא תשלום נוסף למוע החיפוש באופן אישי, הוא קידום שיכול להיעשות בכל מיני צורות. אנחנו יכולים לבצע פעולות כאלו ואחרות שיאפשרו לאתר להפוך רלוונטי עבור כמה שיותר אנשים שיכתבו את מילות החיפוש שלהן ברובריקה החסרה של מנוע החיפוש.

אנחנו יכולים לענות על השאלה איך מקדמים אתר בגוגל? גם על ידי מתן תשומת לב מיוחדת לשאר הגורמים בשטח. למעשה, אנחנו יכולים להוביל לקוחות אל עבר אתר האינטרנט שלנו בהרבה מאוד דרכים, בין היתר, אנחנו יכולים 'לשתול' את הכתובת לאתר האינטרנט שלנו באינסטגרם או דרך פוסט בפייסבוק.

כל פעולה מהסוג הזה תוביל עוד ועוד לקוחות אל אתר האינטרנט שלכם, תאפיין את האתר בתור אתר פופולארי על פי אמות המידה של מנוע החיפוש של גוגל וכך נראה בעתיד עוד ועוד כניסות של גולשים נוספים אל אתר האינטרנט.

קידום של אתר הוא גם הבנה של הלקוח

זכרו כי תהליך קידום אתר אורגני הוא לא רק תהליך טכני. השאלה איך מקדמים אתר בגוגל לא יכולה להתמקד בהכנסה של מילות חיפוש רבות יותר אל תוך הטקסטים המופיעים באתר ועל ידי השארה של פוסטים עם לינקים לקישור ברשתות החברתיות. התשובה לשאלה איך מקדמים אתר בגוגל צריכה להתחיל מהבנה של הלקוח. הלקוח שרואה אינספור אפשרויות ברגע בו הוא מקליד כמה אותיות בתוך הרובריקה הרלוונטית. אנחנו רוצים לעשות את כל מה שאנחנו יכולים כדי לגרום ללקוח לבחור דווקא בנו. לכן, נשקיע בחווית המשתמש.

אם האתר שלכם איטי, לא נוח לשימוש, לא נראה טוב, עם מבצעים שהיו רלוונטיים עד לפני שלוש שנים, הדבר אומר שהאתר שלכם יהפוך לא רלוונטי בעיני הלקוחות שלכם. ממש כפי שאתם לא הייתם רוצים לקבל שירות באתר כזה, כך גם הלקוחות שלכם לא ישמחו לגלות כי זה השירות אותו אתם נותנים להם. קידום אתרים הוא ההבנה כי הלקוח רוצה לקבל שירות טוב והכוונה של האופן בו אנחנו נותנים את השירות לצרכים של כלל הלקוחות שלנו.

שאלות ותשובות בנושא

  • איך מקדמים אתר בגוגל כאשר עיקר הקהל נמצא ברשתות החברתיות?

כאמור, תהליך של קידום אתרי אינטרנט יכול ללכת יד ביד עם העבודה ברשתות החברתיות. אנחנו חיים בעידן בו הנגישות למידע היא עצומה. הלקוחות שלנו רוצים לדעת כי הם בוחרים טוב, לכן חשוב כל כך להשקיע ולספר את הסיפור של בית העסק שלכם גם דרך הרשתות החברתיות השונות. אל תתביישו להראות את עצמכם, להיות אותנטים ולשתף בדרך שעברתם כדי להביא את המוצר שלכם לידיים של הלקוחות שלכם. אותנטיות היא הכלי שיאפשר לכם להגיע לעוד ועוד לקוחות חדשים שיצטרפו לקהילה שלכם.

  • איך מקדמים אתר בגוגל בלי להפסיד כסף?

רבים חוששים מהחלק הכלכלי של תהליך כמו קידום אתר אורגני, בצדק. כל בעל עסק יודע כמה חשוב להשקיע במשאבים העומדים לרשותו ולעמוד ביעדים התקציביים. התשובה שלנו לכך היא שתהליך של קידום אתר בגוגל בסופו של דבר נועד כדי להביא לכם עוד לקוחות וכדי לייצר עבורכם עוד הכנסה. אנחנו מאמינים כי בעזרת עבודה נכונה וממוקדת, בסופו של דבר תראו בעיקר רווח מהפעולות הללו ולא הפסד.

תהליך של קידום אתר הוא תהליך שעוברים יחד

אם אתם שואלים אותנו, בעלי המקצוע איך מקדמים אתר בגוגל? התשובה שלנו היא: ביחד. אנחנו, העובדים בחברת SEARCHEO מאמינים כי ביחד אנחנו יכולים להפוך את החלום למציאות ולהביא עוד ועוד לקוחות מתוך המאגר המופלא והגדול כל כך שיש לרשת האינטרנט להציע. אנחנו כאן כדי לעזור לכם למקד את המיתוג העיסקי שלכם, להביא עוד ועוד לקוחות ולייצר כר פורה שבמרכזו יצירה משותפת שתביא לצמיחה של העסק שלכם. אנחנו מאמינים בכם ואנחנו מקווים מאוד שגם אתם, בעבודה משותפת, מתוך ראיה של המשותף הגדול, תאמינו גם בנו.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום בכל פלטפורמה שמתאימה לכם ולצרכים שלכם.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן