במה להשקיע יותר? במאמרים או בקישורים?

במה להשקיע יותר לקידום האתר - במאמרים או בקישורים

במה להשקיע יותר לקידום האתר – במאמרים או בקישורים?

קידום אתרים באינטרנט מתבסס על פרמטרים שונים שאיכותם משפיעה על הצלחת הקידום. אי אפשר להסתפק בפרמטר אחד בשביל לקדם אתר, אם רוצים להשיג תוצאות אופטימאליות, כלומר, להגיע אל מקומות גבוהים במנוע חיפוש של גוגל בביטויים שונים. לשם כך, יש להקפיד על עבורה רוחבית שמתבססת על כל הפרמטרים הרלוונטיים.

באתר https://www.fantastic.co.il/ אפשר למצוא את כל המידע הרלוונטי אודות קידום אתרים וכן אותו הפרמטרים הנדרשים לשם כך. מדובר בעיקרון על ארבעה פרמטרים עיקריים:

בניית אתר על פי היררכיה מסודרת של עמודים כותרות וטקסטים, קישורים פנימיים, קישורים חיצוניים, כתיבת מאמרים באתר ומחוצה לו. בעוד שהפרמטר הראשון מתבצע בעת בניית האתר ויש להקפיד ולשמור עליו לאורך כל משך הזמן שהאתר פעיל ומתופעל, הרי שהפרמטרים האחרים צריכים להיות מיושמים כל הזמן, ללא הפסקה, ויש לבצע אותם בצורה מדויקת ולהגדיל את הנפח שלהם ללא הפסקה ומגבלה.

כאמור, באתר https://www.fantastic.co.il/ אפשר למצוא הסברים מלומדים ומנומקים כיצד לבצע קידום אתרים בצורה מקצועית ונכונה, אך חשוב לא פחות, אפשר למצוא מידע או להתייעץ עם אנשי מקצוע, איפה נכון יותר להשקיע זמן ומשאבים, בכתיבת מאמרים, ביצירת קישורים, או לחלק את זה בצורה שווה בין שניהם.

מה המשמעות של כתיבת מאמרים ובניית קישורים לקידום אתרים?

גוגל אשר קובעת את הכללים לצורך קידום אתרים, שמה דגש רב על כל הנושא של כתיבת מאמרים באתר ומחוצה לו וכן על קישורים שמופנים לאתר ממקורות שונים.

חשיבות כתיבת מאמרים, היא במתן מידע אינפורמטיבי, רלוונטי, מעודכן ומשמעותי עבור הגולשים.  בסופו של דבר, המטרה של גוגל היא שכל אתר אינטרנט שמופיע במנוע חיפוש יהיה שימושי ורלוונטי לגולש. אחת הדרכים להפוך אותו לכזה, היא באמצעות כתיבת מאמרים מקצועיים, על בסיס קבוע. כלומר, לעדכן את האתר כל הזמן במאמרים חדשים, איכותיים, שהגולש יכול לעשות בהם שימוש אמיתי.

חשיבות בניית הקישורים לצורך קידום אתרים מבחינת גוגל, היא בכך שזה מלמד את גוגל על כוחו וחוזקו של האתר. אם נניח אתר מסוים מקושר לאתר אחר בתחום, אתר חזק, זה מלמד את גוגל שהאתר הוא איכותי, שעסקים אחרים רוצים קשר איתו ולכן חשוב לקדם אותו במנוע החיפוש.

אז איפה נכון להשקיע, בכתיבת מאמרים או בקישורים?

התשובה היא בשניהם. כמו שציינו בתחילת המאמר, קידום אתרים זו עבודה לרוחב. אי אפשר לוותר על פרמטר אחד לטובת פרמטר אחר. אם רוצים להצליח בתהליך הקידום, לייצר טרפיק לאתר, חייבים לעבוד על כל הפרמטרים של הקידום בצורה שווה.

נכון שדרך כתיבת מאמרים ופרסומם באתרים חיצוניים אפשר ליהנות גם מקישור לאתר, אך הוא לא יהיה בהכרח איכותי כמו קישור שמגיע מעמוד בית או מעמוד קטגוריה רלוונטי באתר אחר. לכן, יש צורך להשקיע בשני הדברים במקביל, בלי לוותר על אף אחד מהם.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן