האם קידום אתרים אורגני יכול להעלות את המכירות?

יש לכם אתר מכירות באינטרנט? לא מן הנמנע כי אתם עובדים קשה מאוד על מנת לעלות את קצב המכירות. אך לא תמיד המציאות תתאים את עצמה לרצונות השונים שלכם. לעיתים תמצאו אתכם עובדים קשה מאוד, אך עדיין לא מצליחים לנפץ את תקרת הזכוכית. אך לפני שאתם מרימים ידיים, מוטב כי תדעו שיש מה לעשות בנידון. מה יהיה הפתרון במקרה שבו החנות האינטרנטית שלכם לא מספקת את הסחורה? התחילו לבצע קידום אתרים במנועי החיפוש השונים. לאחר שהקידום יתחיל לתת את אותותיו תמצאו אתכם במצב אחר לחלוטין. אל האתר ייכנסו בכל יום מחדש עשרות או מאות לקוחות פוטנציאליים שיבצעו רכישות שונות.

האם קידום אתרים מספק את הסחורה?

באופן כללי התשובה לשאלה הזאת היא שכן, קידום אורגני לאתרים מספק את הסחורה. אך חשוב לסייג את הדברים ולהגיד כי זה מאוד תלוי מי מבצע את הקידום האורגני. הרי אם הקידום לא יתבצע על ידי איש מקצוע מנוסה, התוצאות לא יהיו כמו שציפיתם שהן יהיו. לפיכך תחשבו היטב בידיים של מי אתם מפקידים את האחריות על קידום האתר. תחפשו את האיש הנכון שיאפשר לכם להפוך את החלומות שלכם למציאות ברת קיימא. עבדתם כל כך קשה על בניית החנות האינטרנטית, אין סיבה שלא תגייסו את האנשים המנוסים ביותר שיסייעו לכם.

קידום אורגני לא קורה ביום אחד

עוד דבר שחשוב מאוד שתכירו הוא שקידום אורגני לאתרים לא קורה ביום אחד. יש כאלה שחושבים כי קידום אתרים מתרחש בצורה מהירה, ללא המתנה מרובה. אך המציאות היא שצריך לעבוד קשה על מנת להביא את האתר אל מקום משמעותי. לעיתים ישנו צורך לתקן כל מיני בעיות שונות שהאתר סוחב קודם לכן. כך שהסבלנות שלכם הכרחית מאוד על מנת שיהיה אפשר להשיג את התוצאות הרצויות. הכי חשוב מבחינתכם זה שבסוף הדרך כל מי שיחפש את המוצרים השונים במנועי החיפוש ימצא אתכם. ברגע שזה יקרה לא תהיה סיבה שהאתר שלכם לא ימכור הרבה מעבר למה שחשבתם בהתחלה.

מי יכול לבצע קידום אתרי מכירות?

לא כל חברת קידום אתרים תהיה חברה שמסוגלת לקדם אתרי מכירות. קידום של אתר מכירות יהיה שונה בהשוואה לקידום של אתר רגיל. מהסיבה הזאת מוטב כי תבחרו חברה שמציגה בפניכם תוצאות מרשימות שאליהן היא הגיעה עם אתרי מכירות. אתרי תוכן אחרים אינם מעניינים אתכם, בטח כאשר האתר שלכם הוא חנות אינטרנטית בלבד. תחפשו אנשי מקצוע שכבר מנוסים בקידום של אתרי מכירות ויודעים מה זה מצריך מהם. ברגע שתמצאו את האנשים הנכונים לביצוע המשימה ההצלחה היא רק עניין של זמן. פתאום תוכלו לראות איך מאות לקוחות פוטנציאליים נכנסים לחנות שלכם בכל יום מחדש.

כיצד קידום אתרים מסייע לחנות אינטרנטית?

עוד לפני שתפנו לאיש קידום אתרים יהיה עליכם להבין כיצד הוא יסייע לכם. הרי ברוב המקרים מדובר על השקעה כספית של אלפי שקלים בכל חודש על קידום האתר. אתם מהצד שלכם תרצו לדעת כי מדובר על השקעה שאמורה להחזיר את עצמה. אז מה תוכלו לקבל ברגע שתפנו אל איש קידום שיקדם את החנות האינטרנטית שלכם?

  • באמצעות קידום אורגני לאתר תוכלו להביא אליו לקוחות חדשים. כל מיני גולשים שעד כה לא הכירו את החנות שלכם, וכעת הם ייכנסו אליה. חלק נכבד מהגולשים האלה יכולים להפוך להיות ללקוחות קבועים שירכשו מכם באופן קבוע.
  • הגבירו את המודעות למבצעים ולהנחות שונות שהחנות מציעה. בכל פעם שתורידו את המחירים הלקוחות יוכלו להבחין במחיר המעודכן במנועי החיפוש. לא מעט מהלקוחות ירצו לרכוש מוצרים במחיר המשתלם ביותר מבחינתם.
  • מכירת מוצרים או שירותים ללקוחות קיימים שנזכרים בקיומה של החנות. גם לקוחות קיימים אמורים בכל פעם שהם מחפשים מוצר או שירות בגוגל לראות את החנות שלכם. כך הם יזכרו כי עדיף להם לבצע את הרכישה מהחנות שאותה הם מכירים.

כמה עולה לבצע קידום לחנות באינטרנט?

העלות של קידום אתרים לחנות באינטרנט משתנה בהתאם לדרישות השונות. כל חנות אינטרנטית תקבל הצעת מחיר שונה מכיוון שהדרישות שלה יהיו אחרות. יש חנות שתרצה לכבוש את הירח , וישנן חנויות אחרות שיסתפקו במינימום האפשרי. קיימות חנויות שהתשתית שלהן כבר מוכנה, ומצד שני קיימות חנויות שאצלן לא מוכן כלום. בדיוק מהסיבות האלה מוטב לכם לקבל הצעת מחיר שתהיה נכונה לכם. אל תסכימו לשמוע הצעות מחיר שנזרקות לחלל האוויר מבלי שיהיה לכם ביסוס אמיתי. לא תמיד הצעת המחיר שנזרקת לחלל האוויר תהיה הצעת מחיר שתוכלו לסמוך עליה. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי אתם משלמים מחיר שפוי. המחיר ברוב המקרים אמור להתחיל מ-1500 ₪ עבור קידום בסיסי ויכול להגיע להרבה מעבר לכך.

איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

יש לא מעט פרמטרים שונים שיהיה עליכם לשים אליהם לב. המטרה הבסיסית שלכם תהיה לחבור את החברה שתביא אתכם אל המקום שבו תמיד רציתם להיות. נזכיר כי אינכם יכולים לבצע באופן עצמאי קידום אתרים שיביא אתכם אל השגת כל המטרות. ראשית תרצו לוודא כי החברה שבחרתם מגיעה עם ניסיון בקידום חנויות וירטואליות. הקידום של חנות וירטואלית יהיה שונה מהקידום של כל אתר אינטרנט אחר. כמובן שתבקשו לראות חנויות שונות שאותן החברה קידמה על מנת להבין עם מי יש לכם עסק. הצצה בתיק העבודות של החברה תהיה הכרחית מאוד בשביל שתעשו את הבחירה הנכונה. אם כל זה לא מספיק, תוכלו לבקש לקבל המלצה מצד לקוחות מרוצים. בעלי חנויות מקוונות שיכולים לספר לכם דברים טובים על חברה מסוימת.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן