מומחה קידום אתרים – בדיוק מה שאתם צריכים

מומחה לקידום אתרים

העידן הנוכחי הפך את העולם להרבה יותר נגיש, קל ונוח. כאשר עולם השיווק עבר מהפכה מאד משמעותית בשנים האחרונות. הדיגיטל מתחדש מיום ליום, וקל יותר לבצע פרסום שיווקי במגוון של תחומים. היופי בחדשנות ובטכנולוגיה, שכל תחום יכול כיום להתהדר בשיווק דיגיטלי איכותי וממוקד דרכו יוכל להעביר מסרים שיווקיים. בעוד שבעבר פרסום היה גורף, כיום קל למקד קהלי יעד באמצעות תחומי עניין, מילות מפתח וסימולציה של התהליך שהגולשים עוברים באתר שלכם, עד שהם הופכים ללידים, וללקוחות. את התהליך הזה מומלץ לבצע באמצעות מומחה קידום אתרים מקצועי וברמה גבוהה, שידע לכוון אתכם לתוצאות הנכונות.

מומחה קידום אתרים – 4 צעדים לתוצאות מקסימליות

כל תהליך מקצועי מצריך מספר צעדים על מנת להגיע אל היעד, ולכן, חשוב לשים לב לכמה צעדים מרכזיים שתוכלו לעשות על מנת לקדם את האתר. כמובן שמומלץ שצעדים אלו יעשו באמצעות מומחה קידום אתרים מטעם חברה לקידום אורגני שמבין היטב בתחום, ולו מקצועיות וברמה גבוהה. ישנם לא מעט צעדים, אך המרכזיים שבהם:

  • התוכן מציג אתכם

התוכן הוא השחקן המרכזי בכל מה שקשור לקידום אורגני. איכות התוכן תקבע האם הקידום יהיה ברמה גבוהה, או לא. ומעבר לאיכות התוכן, עליו להיות מותאם לחוקי גוגל לצורך קידום נכון. היות וגוגל אוהב אלמנטים ספציפיים באתרים, ובתוכן האתרים.

יצירת תוכן מתבטאת במאמרים לאתר, הזרמת התוכן אל בלוגים חיצוניים המקשרים אל האתר. או פלטפורמות ספציפיות המאפשרות הזרמת מאמרים לצורך קידום SEO, כאשר אלו מותאמות לצורך קידום אורגני. על המאמרים להיות כתובים על סמך החוקים הרלוונטיים כאשר הטמעת הקישורים בהם מבוצעת על פי תנאי גוגל, וכך, התוצאות הן איכותיות ומעניקות חשיפה גבוהה.

חשוב שתדעו שתוכן הוא לא רק מילים,  תוכן הוא גרפיקה. וידאו, והתאמת הגרפיקה אל המילים. כך שהגרפיקה 'מתכתבת' עם הטקסט, והמסר השיווקי עובר באופן חלק, נקי, וישיר אל קהל היעד המפולח בהתאם לסוג הארגון או בית העסק.

  • אחוזי נטישה

אחוזי נטישה למעשה משקפים את זמן שהיית הגולשים באתר. בין אם זה בדף הבית, ובין אם זה בדפי האתר הפנימיים. מחקרים מראים שישנו קשר ישיר באין אחוז הנטישה של הגולשים באתרכם לבין הדירוג האורגני. ועל כן, שיפור של זמני השהייה באתר מאפשרים חוויית גלישה איכותית יותר. כמו גם, דירוג גבוה יותר בגוגל וחלק בלתי נפרד מקידום אורגני. מומחה קידום אתרים ברמה גבוהה ידע לבצע זאת כבר מהצעד הראשון.

  • CTR

הבעיה הנפוצה ביותר בחיפוש גוגל היא כותרות שאינן מזמינות. אם הכותרת לא מזמינה את הגולשים והתוכן דליל ולא מותאם באופן אישי למותג, לארגון או לבית העסק, הגולשים לא מקליקים על התוכן. הסיטואציה הזאת דוחקת אתכם לתוצאות חיפוש נמוכות יותר, וזוהי לא המטרה שלכם. שיפור CTR אפשר לקיים באמצעות קופי איכותי שקיים ברוב החברות המציעות קידום אתרים אך עליכם לוודא שאכן זוהי חברה מקצועית, ולבחון את הנושא באמצעות המלצות, חוות דעת וכמובן גם תחושת בטן.

שוב נחזור ונאמר, שכל הצעדים הללו קלים ככל שהם נראים לכם, מומלץ שיעשו על ידי אנשי מקצוע על מנת שאתם תוכלו להמשיך ולנהל את העסק שלכם בזמן שהלידים ממשיכים להגיע והחשיפה הגבוהה ממשיכה להתקיים.

מומחה קידום אתרים יכול לשנות לכם את החיים העסקיים

זה לא סוד שקידום ממומן או קידום אורגני הפכו להיות הבסיס לחשיפה גבוהה לאתרים. לקבלת לידים איכותיים, ובכלל, לכך שתביאו את האתר שלכם לדרך הטובה ביותר לתוצאות טובות ומקסימליות. אך על מנת שזה באמת יקרה כך, חשוב לדעת מהו הקידום האורגני ומהו הממומן, וההבדלים ביניהם:

  • קידום ממומן

קידום זה הוא למעשה רכישת שטחי פרסום בתוך גוגל, וזאת על מנת להופיע בתוצאות הראשונות במהירות וללא עבודה אורגנית מאחורי הקלעים. קידום ממומן בגוגל דואג לכך שאכן הלידים מגיעים מהר. אך מהרגע שאתם מפסיקים לשלם, התוצאות נעלמות ממנוע החיפוש ואינן נשמרות.

  • קידום אורגני

קידום אורגני הוא למעשה אופציה מקצועית לקידום שנשמר לחודשים ארוכים, בתחזוקה כמובן. הקידום האורגני הוא אינו רכישה של שטח פרסום. במצב זה אתם שוכרים אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה, ולמעשה מביאים אתכם באמצעות הקידום האורגני אל תוצאות גבוהות במנוע החיפוש של גוגל.

מומחה קידום אתרים – שאלות ותשובות

  • האם קידום של אתרים הוא רק אורגני?

קידום אתר הוא לא רק אורגני, אלא כמה וכמה פעולות המתחילות בבקאופיס של האתר. פילוח קהלי היעד, ועד לרגע שבו גם יש צורך לשפר את מהירות האתר. אנשי מקצוע המתמחים בתחום ידעו לבנות תכנית עבודה מסודרת לתחילת התהליך. בכדי להיות בתוצאות הראשונות באורגני חובה שיהיה לכם מומחה קידום אורגני שמכיר ויודע איך עושים את המניפולציות בצורה מקצועית כי שמומחה קידום אתרים אורגני (לא ממומן) מקצועי מטפל באתר התוצאות מגיעות מהר יותר ממי שלא יודע אותם.

  • האם אפשר לשלב בין הקידום הממומן לקידום האורגני?

ישנן חברות שבוחרות לשלב בין שני סוגי הקידום, וישנן אלו הבוחרות להתמקד אך ורק בסוג קידום אחד. היות ומדובר בהתאמה אישית, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע ולראות מה הכי מתאים לכם.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן