איך לשקם את האתר אחרי עדכון גוגל E.A.T

עדכון גוגל

עדכון גוגל E.A.T

שנת 2020, ארורה ככל שתהיה, הייתה גם לא קלה לבעלי אתרים שחוו טלטלות קשות בחודש מאי ודצמבר כאשר גוגל החליטו לבצע עדכון משמעותי לאלגוריתם שלהם. מי שספג בעיקר את המכה מעדכון E.A.T היו אתרים בתחומים רפואיים ופיננסים או במילים אחרות אתרים שלגוגל מאוד חשוב שיהיו אמינים ובטוחים לשימוש. מה משמעות ראשי התיבות?

Expertis

● Authoritativeness

Trustworthiness

חשוב להבין: גם אם יש לכם את העסק הכי אמין בעולם, לגוגל אין דרך להבין רק מהאתר שלכם אם אתם באמת כאלה. אתם צריכים לכלול גורמים שישדרו את זה; סיגנלים שיסמנו לגוגל שהאתר שלכם הוא עסק אמין.

לגוגל אין אינטרס להציג אתרים מפוקפקים בעמוד הראשון כי בסופו של דבר זה ירחיק את הגולשים מגוגל. בעלי אתרים רבים שהקפידו לשפר את האמינות באתרים שלהם, חוו עליות מהירות ולכן מיתוג עצמכם כמומחים, במסגרת העסק שלכם וגם מחוצה לו, הוא תהליך חשוב מאוד. מומחיות, סמכותיות ואמינות הם גורמים קריטיים מאוד לקידום האתר. כך תוכלו לשקם אתר שנפגע בעקבות עדכון האלגוריתם.

שם לצד כל פוסט

האתר שלכם כולל המון תוכן איכותי. חלק ממנו כתבתם בעצמכם וחלק ממנו נכתב ע"י כותב תוכן כלשהו. כל עוד אין שם מאחורי התוכן, אין לו באמת אמינות ובטח שאי אפשר למתג את התוכן באתר שלכם כתוכן שנכתב ע"י מומחה כלשהו. הרי אין סיבה שמישהו לא ישים את השם שלו מאחורי מה שהוא כתב אלא אם כן הוא כתב דברים לא אמינים לגמרי. אז בין אם מדובר במאמר אורח, או שאתם כתבתם אותו בעצמכם, הקפידו ששם הכותב יופיע מעל המאמר או מתחת למאמר. כדאי מאוד להוסיף גם תמונה ובכלל לפתוח כרטיס לכל כותב תוכן עם ביוגרפיה קצרה עליו.

אזכורים במקומות אמינים

אתם מציגים את עצמכם כמומחים? נהדר. יש לכם ידע וניסיון רב שנים? זה מעולה. אבל חשוב שגם מקורות חיצוניים לאתר ישקפו את זה. לכן כדאי להשיג אזכורים על שמכם במקורות אמינים מהנישה שלכם וגם מאתרי חדשותיים במידת האפשר. כדאי לכתוב מאמרי אורח אצל קולגות או אצל עסקים עם תחומים משיקים. לא חובה בכלל לעשות את זה במסגרת החלפת קישורים. גם לאזכורים ברחבי הרשת קיימת השפעה על קידום האתר.

קישורים יוצאים למקורות אמינים

אחד המיתוסים הנפוצים בתחום קידום אתרים הוא שקישורים יוצאים פוגעים בכח של האתר. לפעמים מקדמי אתרים הולכים עם זה רחוק עד כדי כך שהם מנקים את הקישורים היוצאים מהאתר ומעולם לא מוכנים להוציא שום קישור יוצא מאתר לקוח. אתם לא צריכים להוציא קישור מכל עמוד, אבל הוצאת קישורים מהמאמרים באתר שלכם למקורות איכותיים וסמכותיים מחזקת את האמינות שלכם ב 2 דרכים. הראשונה היא שאתם מפנים את הקוראים שלכם למקומות אמינים. השניה היא שאתם בעצמכם מסתמכים על מידע ממקורות אמינים. אז אל תחששו להוציא קישורים מהאתר. מה שאתם צריכים לא לעשות הוא פשוט לדאוג לא להוציא קישורים למקורות לא אמינים או  מוטלים בספק.

שיפור דפים דלים ולא אמינים

חשוב מאוד למפות את התוכן באתר שלכם ולאתר דפים דלים בתוכן. אתם יכולים להשתמש בתוכנת Screaming Frog. היא תסרוק את האתר שלכם ותמצא את הדפים האלה. יש לעבות אותם. כמו כן חשוב מאוד לבדוק שהתוכן שמופיע באתר, במיוחד זה שלא נכתב על ידכם, עבר בדיקה, שהכל נכון בו מבחינה עובדתית ושהוא לא כולל הנחות לא אמינות. למשל אם יש לכם מאמר שמפיק פייק ניוז, מדבר על כך שחיסון הקורונה הוא מסוכן, אתם בהחלט משמשים במה לתוכן לא אמין. גוגל וגם פייסבוק דואגים להוריד את החשיפה של אתרים כאלה לאפס כדי שהגולשים לא יגיעו לתוכן שגוי שיכול לפגוע בציבור.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן