קידום בגוגל לעסקים

קידום בגוגל לעסקים

קידום בגוגל לעסקים – עולם חדש של פרסום

העשור האחרון הביא עמו מגוון של יישומים חדשניים מטעם גוגל שתופסים עוד ועוד תנופה. אחד הפיצ'רים היותר איכותיים מטעם גוגל היא במת הGMB המעניקה לכל עסק מקומי את היכולת לקבל חשיפה ממוקדת.

GMB, ה-google my business היה בעבר האתגר הגדול של מקדמי האתרים והיה הדבר הראשון שמקדמים היו מקימים ומפתחים ברמת קידום.

כיום היות וישנם מגוון של שיטות לקידום העסק, גם GMB הפך להיות פיצ'ר נוסף דרכו עסקים קטנים וגם גדולים יכולים לקבל חשיפה איכותית נוספת בגוגל.

קידום בגוגל לעסקים – איך זה עובד?

גוגל מנוע החיפוש הגדול בעולם בעל אלגוריתם איכותי שמסייע בתחום של קידום אורגני וכמובן מיתוג עסקי ברשת. לא כולם בכלל מבינים איך זה עובד, ומעטים הם האנשים שיכולים להסביר במדויק את הנושא של קידום אתרים בגוגל ברמה טכנית מדוקדקת.

כל התחום של קידום אתרים אורגני הוא תורה שלמה, ויש ללמוד אותו באופן מקצועי. אין שום ספק שאי אפשר פשוט לקום יום אחד ולהחליט שאנחנו מבצעים קידום בגוגל לעסקים אלא פשוט לגשת ללמוד את התחום. או לשכור אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים בנושא של קידום עסקים בין אם באמצעות קידום אורגני ובין אם לא.

גוגל קובעת את הדירוג על סמך כמה פרמטרים, ואנו נמנה שלושה מהם המהווים השפעה רבה:

  • רלוונטיות

נתון רלוונטי הוא כמובן מידת ההתאמה בין שאילתות חיפוש גולשים, לבין התוצאות המוצגות בפועל. הנתון הזה מושפע ממילות מפתח הרלוונטיות עבור קידום אורגני או כל קידום עסק בגוגל.

את מילות המפתח החברה המבצעת עבורכם קידום בגוגל לעסקים מאתרת באמצעות חקר מילות מפתח ומתאימה את מילות המפתח, לחיפוש קהל יעד פוטנציאלי.

הרלוונטיות כה חשובה, שאפילו מידת המרחק של שואל השאילתא ממיקום העסק הוא חלק מהותי עבור הצגת התוצאות.

  • בולטות העסק

אמינות העסק, ועד כמה שהוא מוכר הוא נתון איכותי שמתקבל בעיקר באמצעות אזכורים, קישורים, ביקורות, חוות דעת ועוד. אתר העסק כאן מאד רלוונטי, עבודה אונליין לגבי חוות דעת וביקורות גם בgmb כמובן.

  • תוכן איכותי מותאם SEO

כשאנחנו מדברים על קידום אתרים אורגני בין אם קידום עסק או קידום אתרים בגוגל אנחנו מדברים על תוכן איכותי מותאם SEO. עבור קידום אתרים וכמובן גם קידום בגוגל לעסקים יש לכתוב תוכן באופן מסוים הכולל בתוכו מילות מפתח לצורך סריקת גוגל ואיתור שאילתות מותאמות חיפוש, על סמך המילים ופילוח קהל יעד פוטנציאלי.

קידום בגוגל לעסקים – כך תנהלו כרטיס GMB מוצלח

  • נהלו ביקורות בחוכמה

כשמדובר בנושא של קידום בגוגל לעסקים חשוב לנהל ביקורות באופן מקצועי וענייני. ראשית, ניהול ביקורות הוא למעשה יחסי ציבור ברשת לכל דבר. וגם שירות לקוחות לכל דבר. לכן, מומלץ לעשות זאת דרך חברה מקצועית העוסקת בתחום של פרסום בגוגל לעסקים ויודעת כיצד לנהל ביקורות.

יש להגיב לטענות, יש להפנות את הטענות בתוך הנתיבים הפנימיים בחברה, ויש להיות אדיבים ללקוחות, כי כולם כולל כולם רואים את הדירוג. ניתן לשפר דירוג על ידי שירות לקוחות פנימי שישוחח עם המדרגים השליליים שיהפכו את הדירוג השלילי, לחיובי. 

  • העלו תמונות

באופן כללי בכל מה שקשור לתחום של קידום אורגני או כמובן גם קידום עסקים ובטח מיתוג עסקי תמונות הן כלי עוצמתי מאד. קידום בגוגל לעסקים יכול להפוך לקידום איכותי מהרגע שבו תתחילו להעלות תמונות המניעות את הגולשים לפעולה.

חברה מקצועית העוסקת בתחום של קידום אורגני וכמובן פרסום בגוגל לעסקים תדע להשתמש בתמונות המתאימות על מנת להביא מקסימום תוצאות.

  • פרסמו פוסטים בעמוד הGMB שלכם

לעמוד הGMB יש מקום ספציפי לפרסום פוסטים ממש כמו בכל רשת חברתית. גוגל נוטה לדרג באופן גבוה יותר אתרים המפרסמים בצורה קבועה בעמוד הGMB.

הקפידו על פרסום אחת לשבוע על מנת לסמן לגוגל את הפעילות כך שכאשר תופעל סריקה, היא תזהה את הפעילות.

ככל שמדובר בניהול כרטיס GMB גם במסגרת של קידום בגוגל לעסקים וגם במסגרת קידום אורגני מומלץ שהדבר ייעשה על ידי חברה מקצועית המתמחה בתחום. זוהי רשת חברתית לכל דבר עם פן נוסף עקרוני ביותר, ביקורות גולשים, אותן יש לנהל בצורה ספציפית מאד על מנת לא להיגרר לכדור שלג ברשתות חברתיות ומשברי רשת.

קידום גוגל בעסקים – שאלות ותשובות

  • האם אפקטיבי לקדם את כרטיס הGMB ברשתות החברתיות?

שימוש ברשתות חברתיות לחיזוק דף גוגל לעסקים לאמינות המותג שלכם הוא שימוש אפשרי, ואף מומלץ. העלו פוסטים, הפכו פעילים, בססו את האמינות.

  • האם גם בגוגל לעסקים גוגל 'מעניש'?

לגוגל עסקים יש גם חוקים משלו ולכן חשוב מאד לעקוב אחר הדברים ולהיות זהירים בהתנהלות של גוגל עסקים. גם זוהי סיבה שבגינה כדאי שאנשי מקצוע בתחום המכירים היטב את גוגל ינהלו את גוגל עסקים עבורכם

  • האם אפשר להסיר ביקורות GMB?

חד משמעית לא. ביקורות אלו ניתנות להסרה ולשינוי כיכוב אך ורק על ידי מי שכתב אותן. 

חברת searcheo תלווה אתכם ליווי מקצועי מרגע האופטימיזציה, ועד לקידום עצמו, כולל קבלת התוצאות ותחזוקן בשטח. מתוך אמונה שישנם דברים שצריכים להיעשות על ידי ידיים מקצועיות ומומחיות בתחום בעלות וותק ונסיון, על מנת שכל מה שאתם תצטרכו, זה להמשיך ולנהל את העסק בשליטה מלאה.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן