קידום עסקים קטנים

קידום עסקים קטנים

קידום עסקים קטנים באינטרנט

קידום אתרים לעסקים הוא דבר שאנחנו לא יכולים לוותר עליו בעולם המודרני ובמובנים רבים, מדובר על מה שיכול לשנות את כל התמונה מבחינתנו. הרי בסופו של דבר, אם פעם, כאשר דיברו על קידום עסקים קטנים התקווה של המפרסמים הייתה להצליח להגיע למעגל לקוחות מצומצם בטווח נגיעה, הרי שהיום העולם פתוח, התחרות בחוץ ואנחנו יכולים להגיע לכל אחד, בכל מקום, עם קצת יצירתיות ותושייה.

קידום עסק וכמובן מיתוג עסק יכולים להתרחש בראש ובראשונה דרך הרשתות החברתיות אבל זו ממש לא האופציה היחידה. שימוש באתר אינטרנט פעיל ורלוונטי יכול להניק גם כן את המכירות באופן ניכר.

רוצים לשמוע עוד על קידום עסקים באינטרנט ? זה המקום.

קידום עסקים קטנים והרשת החברתית

אין ספק כי מה שהפך את הקערה על פיה היו לא אחרות מאשר הרשתות החברתיות שהצליחו להביא את בעלי העסקים לקהלים שלא דמיינו אותם בכלל לכתחילה. קידום עסקים בהחלט יכול להתבצע דרך הרשתות החברתיות ולו רק משום שכאשר אנחנו פועלים ברשתות החברתיות ,אנחנו עובדים על לספר סיפור.

כל מי שעוסק בתחום של קידום עסקים קטנים יספר לכם כי הכוח של העסקים הקטנים מול הגדולים נעוץ בעצם היותם קטנים, ייחודיים, כאלו שהקהל שמגיע אליהם הוא הקהל שאוהד אותם באופן מיוחד.

נקביל את המשל הזה ללהקות מוזיקה. אתם יכולים לדמיין איך אומן 'מצליח' אליו מגיע קהל רב ייהנה אמנם מרכישות רבות של כרטיסים על ידי אוכלוסייה רחבה. אבל, אם יקרה משהו לאותו אמן, יכול להיות שעם הזמן הוא ישכח. כך קרה לא פעם עם זמרי פופ מצליחים בעבר אך מובטלים בהווה.

לעומת זאת, כאשר מדבור על להקה קטנה עם קבוצה של מעריצים מושבעים, יכול להיות שלא תהיה לה פריצה גדולה, יכול להיות שנתח השוק שלה יישאר קטן, אבל המעריצים המושבעים עדיין יהיו שם בשבילה.

את קהל המעריצים המושבע של כל עסק אנחנו יכולים למצוא דרך הרשתות החברתיות. מכיוון שכאשר אנחנו עושים קידום עסקים קטנים בדרכים המקובלות אנחנו מייצרים מעין 'מסך עשן' שמסתיר את מה שמתרחש מאחורי הקלעים של ייצור המוצר.

מה שעלול להביא לא פעם לתחושה של ניכור. אבל, כאשר אנחנו מייצרים את הקשר שלנו לאותם לקוחות קבועים דרך הרשתות החברתיות, אנחנו יכולים להיות בטוחים כי אלו ישובו לפקוד את העסק שלנו שוב ושוב, מכיוון שהם מחוברים למוצר. הם מחוברים לאיכות שהוא מביא, לסיפור אותו הוא מספר, לאדם העומד מאחוריו ועוד.

קידום עסקים קטנים ואתר האינטרנט

אתם כמובן יכולים לשאול את עצמכם, לאור מה שהצגנו, מדוע יש בכלל להחזיק באתר אינטרנט. הרי, הקשר נעשה דרך עמודי הפייסבוק והאינסטגרם. אבל, לאתר אינטרנט יש חשיבות גבוהה כאשר אנחנו מדברים על שימור לקוחות ומתן המענה המבוקש מהרגע בו אלו החליטו כי הם רוצים לרכוש אצלנו.

הרי תהליך החשיבה של כל לקוח ממוצע מתחיל ברצון שלו לרכוש את המוצר. בואו ניקח בתור דוגמא שפתונים של חברה ייחודית, שאת המידע עליה הלקוחה קיבלה, ללא ידיעתה על ידיי קידום עסקים קטנים אותו ביצעה חברה מקצועית או בעלת הבית של העסק.

מכאן, הלקוחה רוצה לרכוש את אותו המוצר, מה היא עושה? מחפשת את הלינק לרכישה. כאשר היא עושה את זה, במידה ויש לכם אתר אינטרנט אתם יכולים לדעת הכל על אותה הלקוחה. אתם יכולים לדעת האם היא נשארה והביטה במוצר זמן רב לפני שהתחרטה על כך. אתם יכולים לדעת באיזו שעה היא נכנסה, אתם יכולים לדעת שהיא צריכה רק הודעה קטנה כדי להשתכנע עד כדי כך שהיא תלך ותרכוש את המוצר.

יתרה מזאת, אתר אינטרנט גם מאפשר לכם לקבל הזמנות מלקוחות ברגע בו הם מבצעים את ההזמנה בלי להתחשב בשעה. הרי אנחנו חיים בעולם של הזמנות באונליין, אנחנו רוצים הכל כאן ועכשיו, למה שנוותר על הרצונות שלנו כלקוחות רק כי אף אחד לא ענה לטלפון עכשיו?

אם כבר יש לכם אתר אינטרנט, אתם כמובן יכולים לעשות מניפולציות של קידום אורגני על מנת להביא קהלים חדשים שאולי מחפשים מוצרים מסוימים דרך מנוע החיפוש באינטרנט ואין להם את הגישה לרשת החברתית שלכם. מה שמטבע הדברים גם יגדיל את מאגר הלקוחות שלכם באופן ניכר.

שאלות ותשובות בנושא קידום עסקים קטנים

  • האם יש חשיבות לרשת החברתית בה מתבצע קידום עסקים קטנים ?

לא, כל עוד זה עובד לך. אם אתה יודע שהקהל שלך נמצא בטוויטר, צור איתם קשר באופן הזה. אם אתה טוב בלהתנסח דרך הפייסבוק, יכול להיות שזה הכלי שלך וכן הלאה. העיקר הוא לעשות הכל על מנת לשמר את בסיס העוקבים הקבוע שילך איתך לאורך כל הדרך.

  • האם אתר האינטרנט חייב להיות אתר מקצועי?

לא, אבל כן יש לתת דגש לכך שהאתר יהיה נעים לעין, מזמין, כזה שייתן ללקוחות שלך חשק להישאר שם עוד ועוד. אם באתר האינטרנט שלך יש עדיין מבצעים מחנוכה שעבר זה אומר שמדובר על אתר לא רלוונטי ולכן לא תוכל להרוויח ממנו דבר.

  • האם אני בתור בעל עסק, צריך להעסיק אנשי מקצוע בתחום?

אנחנו חיים בעידן בו למעשה כל המידע פרוש ברשתות החברתיות. אבל, מכיוון שאתה לא מנוסה ואין לך בהכרח זמן ללמוד את הנושא לעומק, אנחנו לא בטוחים שזה שווה את המאמץ וההשקעה.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן