האם AMP הולך להשפיע על האופטימיזציה בקרוב?

amp

AMP – Accelerated Mobile Pages

מדי פעם, גוגל יוצאת ביוזמות חדשות שמטרתן לקדם את התופעות החדשות והרווחות באינטרנט. זה נעשה מתוך ההבנה שלמנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם יש מידע  הרבה יותר נרחב על כל הרגלי הגלישה של אחוז משמעותי מכלל האנשים בעולם. במילים אחרות, אין גורם שיודע יותר על קידום אורגני מאשר מעצמת החיפושים העולמית.

ולאור השינויים שנצפו על ידי האנליסטים של גוגל (ולא רק) החל מ-2015 החלה יוזמה להתאים אם עולם האינטרנט לשינויים בהרגלי הצריכה, המתבטאים בעיקר בעובדה שיותר ויותר אנשים גולשים באמצעות המכשירים הסלולריים. ובעוד שכל חברה לקידום אתרים שמכבדת את עצמה מודעת לעניין, זה רק גוף בסדר גודל של גוגל, טוויטר ודומיהם יכולים הביא לשינוי בכללי המשחק בתחום קידום אתרים

כיצד AMP שבר את הכלים?

הסיבה לכך ש-AMP (עמודים מואצים לסלולר) מהווה קפיצת מדרגה כל כך חשובה בתחום עבודתו של מקדם אתרים הוא החשיפה שגוגל נותנים לעמודים שנוצרו במטרה לעלות הרבה יותר במובייל. לשם כך נדרשת אופטימיזציה מדוקדקת, ביטול והסרה של אלמנטים מכבידים שלא תורמים לחוויה ועוד.

עמודי AMP מובילים במילות חיפוש פופולריות זוכות להיות מוצגות בסליידר מעל לכל תוצאות החיפוש האחרות, כולל תמונה או צילום מסך מווידיאו מהעמוד (האלמנט הגרפי תמיד מהווה מגנט לקליקים). כך, אם במסגרת קידום אתרים משיגים עמוד AMP שמופיע בסליידר זה – מדובר בהישג אדיר ודחיפה משמעותית להליך קידום אתרים אורגני, היות ולתוצאות חיוביות כאלה יש תקופת השפעה ארוכה יחסית.

מה צריך לעשות בתחום קידום אתרים בהקשר ל-AMP?

על מנת לנצל באופן יעיל את כל האפשרויות של קידום אתרים יעיל יותר בעזרת AMP, כדאי להכיר את הדקויות של הטמעת הטכנולוגיה הזו באתרים. מקדם אתרים מקצועי מבין שעל מנת לעשות דף נפרד למובייל (כפי שכבר היה בעבר), יש צריך לעשות הפניות מתאימות על מנת שהעניין לא ייתפס ככפילות בעיניי הרובוטים של גוגל, היות וזה דווקא פוגע בדירוג.

קידום אורגני יעיל נעשה תמיד גם בעזרת שילוב של תכנים איכותיים והצגה נכונה שלהם בהתאם לכל הדרישות של גוגל. חברת קידום אתרים הפועלת על פי כל הכללים והדרישות תמיד תשיג את התוצאות הטובות ביותר. חשוב מאוד לעשות את כל התהליך על פי ההנחיות של גוגל בלבד ולא לנסות לעגל פינות, כי זה לא תורם להצלחה בטווח הארוך.

מה המאפיינים של קידום אורגני לאור הוספתו של AMP למציאות שלנו?

כאמור, על מנת שכלל חברת קידום אתרים תוכל לקדם את הלקוחות שלה בצורה היעילה והמקצועית ביותר בעזרת האפשרויות שפותח AMP, צריך להכיר את העניין לעומק. לגוגל יש את כל הכלים לכך, אך כרגע הנושא לא מיושם בעברית באופן מלא. יחד עם זאת, כדאי מאוד לצפות מראש לשינוי הגדול ולהכין את התכנים והעמודים המותאמים, כך אפשר ליהנות מיתרון על פני מתחרים במסגרת קידום אורגני.

מה יכול מקדם אתרים עצמאי לעשות על מנת לנצל את האפשרויות החדשות?

לא תמיד נדרשת חברה לקידום אתרים על מנת להגיע לתוצאות טובות. גם מקדם אתרים יחיד שיודע היטב את עבודתו, עוקב אחרי כל השינויים המהותיים בשוק ונותן להם מענה מלא יכול להשיג קידום אורגני מרשים ואיכותי שגם יישמר לאורך זמן. כך, כל המומחים בתחום קידום אתרים כיום מתכוננים לאמץ את טכנולוגיית AMP על מנת לנצל אותה בצורה הטובה ביותר להשגת המטרות האולטימטיביות של כל בית עסק, וזה דירוג גבוה, מקומות ראשונים בתוצאות החיפוש ושמירה על מעמד זה לאורך זמן.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן