קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי הוא כבר מזמן לא סעיף שיש 'להגיע אליו מתישהו'. שכן, בנינו, אתם כבעלי עסקים צריכים להתמודד עם אלפי משימות ביום גם ככה. זה לא משנה אם בחרתם להכין עוגות בבית או שאתם מוכרים תכשיטים, מעבר לעיסוק שלכם, למשלח ידכם, אתם צריכים להתמודד גם עם עולם משתנה ועם חוקים של קידום עסק המשנים את האופן בו לקוחות חדשים מגיעים אל בית העסק שלכם.

אנחנו, בתור אנשי מקצוע, נתקלנו לא פעם ולא פעמיים בבעלי עסקים החושבים כי קידום אתרים מקצועי הוא מאין סעיף קטן שבסופו של יום, מתישהו, הם גם יגיעו אליו. אלא, שלא בזה מדובר. קידום אתרים מקצועי הוא היום לא פחות מהמשאבה שמחדירה לבית העסק שלכם לקוחות חדשים בכל יום מחדש. קידום בפייסבוק, מיתוג עסקי, קידום אתרים בגוגל ועוד, הם לא רק מילים ריקות מתוכן, הן מה שאתה, בתור בעל עסק צריך, בתקופה הזו יותר מתמיד.

זה לא משנה אם אתה יודע מה המשמעויות של קידום אתרים לוקאלי או קידום אורגני, האמן לנו, אתה צריך את זה. אבל, על מנת שתבין במה דברים אמורים. מה המשמעות הקריטית שיש לעבודה על קידום אתרים מקצועי בעסק שלך, הכנו עבורך את המאמר הבא. אנחנו יודעים כי החומר המוצג כאן הוא לעיתים עלול להיות ארוך או אולי אפילו מעט מסורבל. אבל האמן לנו, המידע שיש לנו להציע לך כאן הוא המידע החשוב ביותר עבור כל עסק במאה ה-21.

קודם כל, ה- א.ב של קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי הוא הדרך שלך להביא לקוחות חדשים לעסק. היום אנחנו כבר יודעים כי רוב הלקוחות רוכשים מוצרים דרך האינטרנט. משמע, אם בעבר, היינו נכנסים לחנות זו או אחרת בזכות המיקום שלה, אם הייתה בקניון לדוגמא, או משום שחלון הראווה בה עשה לנו 'חשק' להיכנס. הרי שהיום, אנחנו כבר מזמן מחפשים את כל מה שאנחנו צריכים במנוע החיפוש של גוגל.

מכיוון שבמרבית המקרים, לקוחות לא ילכו לחפש את האתר שלך אלא אם הוא מופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש, התפתח התחום של קידום אתרים מקצועי, או בשמו השני, קידום אורגני. קידום אורגני זה למעשה הופעה של אתר זה או אחר במקומות גבוהים יחסית במנוע החיפוש בלי שהועבר תשלום על כך לגוגל. לעיתים, נדמה כי אין לנו את היכולת לשלוט על מיקומו של האתר שלנו במנוע החיפוש. הרי, מי מבין איך עוד ה- 'מוח' שמאחורי מנוע החיפוש של גוגל?

אלא שהאמת היא כי ישנן דרכים לייצר קידום אתר אורגני בדרכים שונות על מנת למקסם את הפוטנציאל הטמון באתר. חברה העוסקת בתחום של קידום אתרים מקצועי היא למעשה זו שעובדת מסביב לשעון על מנת לשמור על האתר שלך בראש הרשימה.

קצת סדר בין מושגים שונים הקשורים בתחום של קידום אתרים מקצועי

יכול להיות שאתם בעלי עסקים שכבר עברו דרך בתחום ולכן יש לכם מושג קלוש על קידום אתרים מקצועי. אלא, שהמושגים הרבים עלולים לבלבל. המאמר הזה הוא כמובן לא תחליף לשיחת ייעוץ מקצועית עם חברה העוסקת בתחום של קידום אתרים מקצועי. אבל, כן נוכל לעשות מעט סדר.

  • קידום אורגני: כאמור, קידום המבוסס על שיפור עמדות מול האלגוריתם של גוגל על מנת להביא את האתר לראש הרשימה ללא תשלום נוסף לגוגל.
  • קידום אתרי מסחר: קידום אתרי מסחר הוא קידום שונה מאתרים אחרים שלא משווקים מוצר ספציפי. בתוך הרשת יש מגוון אתרים המיועדים לבידור, חדשות ועוד. קידום אתרים מסחרי הוא קידום המתייחס לאתר כעסק מסחרי כך שהחוקים לגביו מעט שונים מאלו שהיינו מכילים על אתר רגיל. היום, גוגל מבינה את הכוח שלה בכל הקשור לקידום מכירות באינטרנט ולכן היא מאפשרת שימוש במנגנונים שונים של האלגוריתם שלה על מנת שתוכלו להגיע אל הלקוחות הרלוונטיים. לכן, במידה ואתם נפגשים עם נציגי חברה העוסקת בתחום של קידום אתרים מקצועי, אל תשכחו להתעניין בכלים שיש ברשותכם מול גוגל בתור בית עסק לכל דבר.
  • קידום לוקאלי: יש בתי עסק הרלוונטיים לאזור ספציפי. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא במקרה של חנות גלידה. חנות גלידה, גם אם היא מוכרת את הגלידה הטובה ביותר בארץ, יכולה לספק שירות באזור ספציפי בלבד, שכן גלידריה בחצור לא תמכור את מרכולתה בתל אביב וגלידריה בירושלים לא תמכור את מרכולתה בחיפה. קידום לוקאלי מתייחס למקום בו נמצא בית העסק וממקסם את ההזדמנויות שלו במעגל סגור. מצד אחד זה עלול לסגור אופציות שכן מדובר על מלאי לקוחות מוגבל. אבל חשוב לזכור כי ככל שהקידום ייעשה בצורה ספציפית יותר כך כמות הלקוחות שיגיעו אליכם בפועל, יהיה רב יותר.

מעוניינים לשמוע עוד על התחום של קידום אתרים מקצועי? אין בעיה. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם. אנחנו כבר ניקח אתכם מכאן.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן