איך עושים קידום אורגני בגוגל

איך עושים קידום אורגני בגוגל

שאלה אותה שואלים הרבה פעמים היא איך עושים קידום אורגני בגוגל? היות שאנחנו חיים בעידן בו מידת הקיום של עסק תלויה באופן חד משמעי במידת הקיום שלה בעולם הוירטואלי, עולה השאלה כיצד ניתן למקסם את היתרונות שמביא העולם החדש ולהפוך אותם למנוע שיזניק את העסק קדימה.

הסיבה בגינה שואלים לא פעם איך עושים קידום אורגני בגוגל היא משום שכאשר אנחנו מדברים על קידום אורגני אנחנו מדברים על האופן בו ניתן לבצע מניפולציות כאלו ואחרות כדי להזניק את האתר של בית העסק, באופן טבעי, על חשבון אתרים אחרים. אז איך מבצעים קידום אתרים אורגני ומה חשוב לדעת? על כל זה נענה מיד.

איך עושים קידום אורגני בגוגל? מכירים את המושגים

אם אתם שואלים איך עושים קידום אורגני בגוגל, אתם חייבים קודם כל להכיר את המושגים הבסיסיים שנוגעים לתחום של קידום אתרים. המושג הראשון אליו אתם נדרשים להתוודע כאשר אנחנו מדברים על קידום באינטרנט הוא האלגוריתם של גוגל. האלגוריתם של גוגל הוא לא בן אדם, מדובר על מכונה משומנת היטב שתפקידה הוא להביא לכל לקוח את רשימת התוצאות הרלוונטית ביותר לחיפוש שלו.

אם למשל לקוח כתב במנוע חיפוש: 'עציצים בחיפה', האלגוריתם יתן לאותו לקוח רשימה עדכנית של משתלות, חנויות פרחים ובתי עסק שונים המתמחים בעולם הצומח בחיפה. מנוע החיפוש של גוגל יחליט מה יהיו התוצאות הראשונות על פי כמה משתנים אותם נכיר כעת.

מושג נוסף אליו כדאי להיחשף הוא קידום ממומן לעומת קידום אורגני. המשמעות המקצועית של קידום אתר אורגני היא, קידום אתר באופן 'טבעי', כלומר לא על ידי תשלום לחברת גוגל העולמית. הסיבה בגינה כדאי להימנע משתלום לחברה היא שלקוחות רבים לא אוהבים להרגיש כאילו 'דוחפים' להם מוצרים לידיים.

הגורם המרכזי להתעמקות בשאלה איך עושים קידום אורגני בגוגל נוגעת קודם כל בניסיון להציע ללקוחות פוטנציאליים את המוצרים הרלוונטיים אליו בלי שאלו ישימו לב לכך. לעומת קידום אורגני, תשלום ממומן יסומן בתור 'מודעה' על ידי מנוע החיפוש וכך זה יוצג בפני לקוחות פוטנציאליים.

איך עושים קידום אורגני בגוגל? הפרקטיקה

התשובה לשאלה איך עושים קידום אורגני בגוגל היא מורכבת. התהליך של קידום אתר אורגני מורכב בדרך כלל מחלק טכני וחלק אומנותי. החלק הטכני הוא יצירה של אתר נגיש, נוח לשימוש וכזה שמנוע החיפוש בגוגל יזהה כרלוונטי. אתר מהיר, שמאפשר רכישה מהירה, כזה המקל על הלקוח, ימשוך זרם גולשים קבוע מה שיהפוך את האתר פופולארי יותר ויזניק את מיקומו של האתר למעלה.

בנוסף, כאשר אנחנו שואלים איך עושים קידום אורגני בגוגל, אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי כל לקוח כותב מילים שונות במנוע החיפוש של גוגל. לעיתים, שני לקוחות מחפשים בדיוק את אותו המוצר אבל רושמים את הדברים באופן שונה. התפקיד של חברת קידום אתרים במקרה הזה תהיה לחשוב מה המילים שיופיעו במנוע החיפוש בתדירות גבוהה ולשתול את המילים הללו בתוכן המופיע באתר. מה שכמובן יהפוך את האתר רלוונטי לעוד ועוד לקוחות.

החלק היצירתי בתהליך של קידום אתרים

תשובה נוספת לשאלה איך עושים קידום אורגני בגוגל היא תשובה שמגיעה מעולם שנקרא 'חווית משתמש'. חישבו על עצמכם, מה הדברים שגורמים לכם להישאר באתר מסוים זמן רב יותר מאתר אחר? אולי הייתה תמונה שמשכה את תשומת לבכם, אולי מצאתם טיפים ורעיונות עבור תחומים בהם אתם מתעניינים, אולי האתר מהיר ונוח לשימוש, מה שגם כן מוביל באופן טבעי למשיכה לאתר ועוד.

כלומר, התפקיד של אנשי המקצוע, חברת קידום אתרים מקצועית, הוא להבין איך אפשר להפוך את האתר של בית העסק לאתר מעניין, אטרקטיבי, צבעוני, נעים לעין ונעים לשימוש. ככל שיותר לקוחות יכנסו לאתר, בין אם בטעות ובין אם בכוונת תחילה, כך תעלה רמת הפופולאריות של האתר, מנוע החיפוש של גוגל יבין כי מדובר על אתר רלוונטי עבור קבוצה גדולה של לקוחות וכך אתם, בתור בעלי העסק, תמצאו את עצמכם מרוויחים מכך.

שאלות ותשובות על השאלה איך עושים קידום אורגני בגוגל

  • האם ניתן לבצע קידום אורגני רק עבור אתרים מקצועיים?

לעיתים, בעלי עסקים שונים רוצים להוזיל את העלויות של אחזקת בית העסק שלהם ולכן מעדיפים להקים אתר בעצמם בעזרת פלטפורמות דיגיטליות כאלו ואחרות. במידה וזה המקרה שלכם, אל תחששו, בעזרת כלים פשוטים ניתן לקדם גם אתרים שנוצרו בידי מי שאינם אנשי מקצוע בתחום.

  • האם קידום אורגני בגוגל הוא הוצאה משתלמת?

רבים תוהים מדוע עליהם לקחת אנשי מקצוע שיבצעו עבורם קידום אורגני בגוגל. התשובה שלנו לכך היא שהיום, רשת האינטרנט מכתיבה במידה רבה את האופן בו כולנו רוכשים מוצרים היום. אם לא תהיו נוכחים שם, אתם תמצאו את עצמכם הופכים לעסק לא רלוונטי. קידום מושכל ברשתות יאפשר לעוד ועוד לקוחות להיחשף אליכם מה שכמובן יגדיל את המחירות.

אנחנו כאן בשבלכם

אנחנו, כאן בחברת SearchEO מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת שביחד נוכל למצוא את הדרכים היצירתיות והטובות ביותר לקידום העסק שלכם. אנחנו מאמינים כי סיפור טוב בצירוף מיקסום הפוטנציאל הקיים יכולים להביא עוד ועוד לקוחות לבית העסק שלכם מה שיגדיל את מחזור המחירות ויזניק את העסק שלכם קדימה.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן