אתר מותאם למובייל: איך לקדם אתר במובייל?

אתר מותאם למובייל

יצירת אתר מותאם למובייל

כאמור, מכיוון שקידום אתרים אורגני מושפע באופן מהותי מהתאמתו של אתר מותאם למובייל, חשוב מאוד שלא להזניח את התחום ולהתאים את האתר שלכם למובייל באופן האופטימאלי. גוגל מאפשרת לכל בעל אתר לבדוק עד כמה נוח האתר שלו לשימוש בניידים, באמצעות דוח השימוש לניידים של גוגל.

דוח זה בוחן מספר פרמטרים הנוגעים לאתר מותאם למובייל ובהתאם לפרמטרים הללו, ניתן לשנות, לשפר ולשדרג את האתר על מנת להפוך אותו לאתר האידאלי לשימוש במובייל.

לאחר שהתאמתם את האתר שלכם למובייל, ישנן כמה פעולות שכדאי לכם לבצע, על מנת שכל גולש אשר מחפש את האתר שלכם מהסמרטפון שלו, ימצא אותו בקלות ובנוחות, דבר אשר ישפיע על הקידום האורגני של האתר שלכם בגוגל.

מרבית האנשים מבצעים חיפוש בגוגל אודות מידע, מוצרים או שירותים במובייל. אין ספק שנוח יותר לבצע פעולות כיום באמצעות הסמרטפון ולא במחשב ולכן, גם כאשר הדבר נוגע לחיפוש בגוגל, מרבית האנשים יעדיפו לבצע אותו מהמכשיר הנייד שלהם, מכל מקום ובכל זמן.

לכן, כל בעל אתר חייב לדאוג שהאתר שלו יהיה אתר מותאם למובייל בצורה הטובה ביותר. קידום אורגני של אתרים בגוגל הולך כיום יותר לכיוון קידום אתרי מובייל. לא פעם האינדקס של גוגל אשר סורק אתרים על מנת לדרג אותם בתוצאות החיפוש, נותן עדיפות כיום לגרסת המובייל של אתרים. כלומר: דירוג האתר נקבע בהתאם לגרסת המובייל שלו ולכן יש צורך להשקיע בגרסה זו.

אתר מותאם למובייל – חיפוש קולי 

לא מעט אנשים המחפשים אתרים באמצעות מנוע החיפוש גוגל בסמרטפון שלהם, אינם עושים זאת בצורה של הקלדת מילות מפתח, אלא באמצעות חיפוש קולי. חיפוש קולי הוא אופציה מעולה עבור כל אדם אשר איננו יכול לבצע חיפוש באמצעות הקלדה של מילות מפתח מכל סיבה באשר היא.

לכן, על מנת לקדם את האתר שלכם, עליכם לשנות את מילות המפתח המוגדרות לחיפוש במובייל. מדוע? אנשים אשר מחפשים משהו במחשב, לרוב אינם ישתמשו באותן מילות חיפוש או ביטויי חיפוש של אנשים המבצעים חיפוש קולי באמצעות הסמרטפון. לכן, יש צורך לבדוק מהן מילות המפתח הפופולאריות ביותר בהן משתמשים אנשים המחפשים באמצעות חיפוש קולי בסמרטפון ובהתאם לכך, להגדיר מחדש חלק ממילות המפתח שלכם.

עיצוב האתר

על מנת לדאוג שהאתר שלכם יקודם בתוצאות החיפוש האורגניות, עליכם לעצב את האתר שלכם באופן רספונסיבי, כלומר: אתר מותאם למובייל בצורה שבה האתר מתאים את עצמו באופן אוטומטי למסך שבו צופים בו. עיצוב האתר באופן רספונסיבי, חוסך לכם עיצוב אתר נפרד למובייל שכן, האתר מתאים את עצמו לכל סוג של מסך שבו הוא נצפה באופן אוטומטי.

אז אמנם עיצוב רספונסיבי ידרוש יותר זמן עבודה והשקעה, אך הוא בהחלט שווה את זה מכיוון שהוא משפיע באופן מהותי על חווית משתמש. כידוע בתחום קידום אתרים אורגני, ככל שגולשים נשארים יותר באתר, בשל העובדה שמדובר באתר איכותי ונוח לגלישה, כך האתר יקבל דירוג גבוה יותר בגוגל ויופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי ולכן, עיצוב רספונסיבי של אתר בהחלט יכול להשפיע על קידום אתרים אורגני בגוגל

מהירות האתר בסמארטפון

כל גולש אשר משתמש בסמרטפון בכדי לגלוש באתר כלשהו, מעוניין שהאתר יופיע באופן מיידי וכן, כל פעולה אשר הוא יבצע באתר תתבצע בצורה נוחה, קלה ומהירה. לא פעם, ישנם אתרים אשר זמן הטעינה שלהם הוא ארוך מדי. זמן טעינה ארוך מדי, יגרום לגולשים שמגיעים אל האתר להתייאש ממנו ולנטוש אותו לטובת אתר אחר.

על פי מחקר שנערך בגוגל, גולשים עוזבים אתר לאחר 3 שניות שבהן לא נטען ולכן, חשוב מאוד לדאוג שהאתר שלכם במובייל יטען כמה שיותר מהר. האצת זמן טעינת האתר, תגרום לאתר שלכם להיות אתר מוביל על לא מעט אתרים אשר לוקח להם זמן להטען ועל כן, הוא יקבל דירוג גבוה יותר בגוגל.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן