חקר מילות מפתח

חקר מילות מפתח

כיצד בוחרים מילות מפתח בתהליך קידום אורגני

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך קידום אתרים אורגני הוא שימוש במילות מפתח. מילות מפתח הן ילים או ביטויים, אשר באמצעותן גולשים מחפשים במנוע החיפוש של גוגל מידע, שירות, מוצר או עסק. חקר מילות מפתח מהווה את אחד השלבים הראשונים בתהליך קידום אתרים בגוגל, התבצע בשיטה האורגנית. המטרה של חקר מילות המפתח היא לבחור במילות המפתח המתאימות, אשר יסייעו לאתר להופיע לפני האתרים המתחרים לו, בעת חיפוש של לקוחות פוטנציאלים בגוגל באמצעות מילות המפתח הללו. קידום אתרים בגוגל המתבצע בשיטה האורגנית, חייב להכיל בו בין היתר חקר מילות מפתח איכותי, אשר יתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. את מילות המפתח הרלוונטיות עבור קידום ניתן לחלק לשני סוגים: ביטויי זנב ומילות מפתח תחרותיות

מהן מילות מפתח תחרותיות ומהם ביטויי זנב ארוך

ככל שהאתר שלך עוסק בתחום שהוא יותר מבוקש ותחרותי, כך יהיה קשה יותר למקדם האתרים לקדם את מילות המפתח. כמו כן, כך גם ייקח זמן רב יותר לקידום האתר. מילות המפתח התחרותיות לרוב יורכבו ממילה אחת או שתיים, אשר לא מעט מבעלי האתרים המתחרים בתחום, גם בוחרים בה עבור קידום האתר שלהם. כאשר מדובר בביטויי זנב ארוך, מדובר במילות מפתח ארוכות יותר אשר נפח החיפוש שלהן נמוך יותר. ביטויי זנב ארוך הם פחות תחרותיים ממילות המפתח התחרותיות. ביטויי זנב יורכבו לרוב מ2-3 מילים או משאלות.

חקר מילות מפתח

קידום אתר אורגני בגוגל דורש ביצוע חקר מילות מפתח. כמות מילות המפתח הרלוונטיות עבור קידום אורגני יכולה להיות משמעותית מאוד, בהתאם לתחום שבו האתר עוסק ובהתאם לשירותים או למוצרים אשר העסק מציע דרך האתר שלו. מחקר מילות מפתח הוא מחקר אשר בו נבדקים מילות מפתח וביטויים שונים אשר קשורים את העסק, מוצריו או שירותיו, כאשר המטרה היא להבדיל בין מילות המפתח והביטויים התחרותיים לבין אלה הפחות תחרותיים.

כמו כן, המטרה היא לבחור בסופו של דבר את מילות המפתח וביטויי זנב ארוך הרלוונטיים ביותר עבור קידום אורגני של האתר. בהתאם למילות המפתח שיבחרו בתום התהליך, ניתן יהיה להתחיל לקדם את האתר במנוע החיפוש גוגל, באמצעותן. חשוב מאוד לבחור גם בביטויי זנב ארוך וגם במילות מפתל תחרותיות לצורך קידום אתרים אורגני בגוגל.

שילוב מילות מפתח בדפי נחיתה אורגניים

על מנת לקדם דפי נחיתה אורגניים של עסק, יש צורך לשלב את מילות המפתח שנבחרו בדפים הללו בצורה הבאה: יש לפזר את מילות המפתח בצפיפות של אחוז אחד בתוך הטקסט. כלומר: אם הטקסט מורכב מ300 מילים, הרי שכדאי שמילת המפתח תחזור 3 פעמים בכל 100 מילים בטקסט. כמו כן, יש לשלב את מילות המפתח בכותרות של דפי הנחיתה. חשוב ליצור כתובות URL המכילות את המילים בעברית ובאנגלית.

חשיבותו של חקר מילות מפתח בקידום אורגני

קידום אתרים בגוגל, המתבצע בשיטה האורגנית, מחייב את בעל האתר לבצע את כל הפעולות הנדרשות לצורך קידום אורגני בצורה הטובה והיעילה ביותר. חקר מילות המפתח הוא שלב בסיסי, ראשוני והכרחי בתהליך קידום אתרים לוקאלי בשיטה האורגנית. ככל שמילות המפתח שתבחרו יהיו מילים שיותר לקוחות פוטנציאלים משתמשים בהם לצורך חיפוש מוצרים או שירותים אשר האתר שלכם מציע, כך האתר שלכם יופיע קודם בתוצאות החיפוש.

כמובן שבהתאם למילות המפתח שיבחרו בתום חקר מילות המפתח, התכנים עבור האתר יכתבו שכן, קידום אורגני דורש בין היתר את שילוב מילות המפתח שנבחרו בתכנים אשר מזינים באתר. לכן, יש להשקיע בחקר מילות המפתח ולבצע אותו בצורה הטובה ביותר.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן