מדריך קידום אתרים

מדריך קידום אתרים

מדריך קידום אתרים שיעשה לכם סדר

חשבנו לכתוב מדריך קידום אתרים שיתן קצת רקע כמו גם כמה מושגים בסיסיים שיאפשרו לכם וללקוחות נוספים שלנו להבין איך מתנהל העולם של קידום אתרים מקצועי. קידום עסקים הוא תחום בו אנחנו מתמקצעים לאורך השנים האחרונות מתוך ההבנה כי האופן בו אנשים צורכים היום מוצרים שונים השתנה לחלוטין. במידה רבה החנות הפיזית איבדה את הבכורה לטובת הרשת שמאפשרת ללקוחות למצוא בקלות וביעילות כל מה שהם צריכים. בתוך ים המידע חשוב לנו לאפשר לכם למצוא את הכלים לבלוט מעל האחרים. על כך נדבר בהרחבה.

שלב ראשון של מדריך קידום אתרים

כאשר אנחנו מדברים על מדריך קידום אתרים חשוב לנו בראש ובראשונה 'לזרוק לפח' כמה מיתוסים נפוצים. המטרה המרכזית של קידום אתרים בגוגל היא ממש לא לחשוף את האתר שלכם לעיני לקוחות רבים ככל הניתן. המטרה היא לא לשים כסף ולשכנע את גוגל לשים אתכם ראשונים, גם לא לבצע מניפולציות זולות כדי להביא אתכם לקידמת הבמה. שלא יהיו טעויות, אנו בהחלט מכירים טכניקות עליהן עוד נדבר בהרחבה במאמר הזה שהוא מדריך קידום אתרים, אבל בראש ובראשונה חשוב לנו להגיד כי המטרה שלנו היא לאפשר ללקוחות רלוונטיים להכיר את העסק שלכם.

אנחנו לא רוצים להציג את העסק שלכם למי שלא מכיר את התחום והמוצרים אותם אתם מספקים פשוט לא רלוונטיים עבורו. לצורך העניין, חנות להלבשה תחתונה היא לא משהו שבחור בן שש עשרה מחפש, מהצד השני, אם אנחנו מדברים על מוצרים שעוסקים במחשבים, יכול להיות שאותו בחור יהנה מהמידע כאשר הבחורה שחיפשה את החנות המדוברת לא תהנה מהמוצרים ומהמידע אותו אנחנו משווקים כלל. כלומר, מדריך קידום אתרים, הוא קודם כל לא קידום אתרים, אלא מיתוג עיסקי וחידוד של האלמנטים המייחדים את בית העסק שלכם.

שלב שני של מדריך קידום אתרים, היכרות עם המושגים

לאחר שנמקד את היתרונות ואת הנקודות בהן בית העסק שלנו בולט לעומת עסקים אחרים, מדריך קידום אתרים יעסוק, בין היתר באותן מניפולציות שבאמת יכולות להביא את אתר האינטרנט שלכם לעיניים רבות יותר של צופים ולקוחות פוטנציאלים. לצורך העניין, אחד הכלים הפופולאריים בתחום של קידום ובניית אתרים הוא שימוש במילות חיפוש פופולאריות אותן שוזרים בנקודות שונות באתר האינטרנט.

מה זאת אומרת? חישבו על כך, האלגוריתם של גוגל מקבל שאלה במנוע החיפוש, בעזרת כמה מילים בודדות הוא צריך להחליט האם האתר שלכם רלוונטי עבור הלקוח או לא. אנחנו רוצים שבאתר האינטרנט שלנו יהיו כמה שיותר מילים שלקוחות משתמשים בהם כאשר הם מחפשים מוצרים שונים במנוע החיפוש כדי שברגע האמת האלגוריתם יחבר בין הלקוחות הפוטנציאליים לבית העסק שלנו.

דרך נוספת ליבוא של עוד לקוחות לבית העסק, מה שאצלנו, באותו מדריך קידום אתרים צריך להכיר, זה שימוש בכלים אותם אנחנו מכירים מהתחום של חווית משתמש. כלומר, אנחנו אומרים דבר כזה: אנחנו רוצים ליצור אתר שאנחנו היינו נהנים להזמין ממנו שירות. אם האתר שלכם ישן, לא עובד כמו שצריך ומכיל מבצעים מהפסח שעבר, הדבר הראשון באותו מדריך קידום אתרים שעוסק בחוויית משתמש תהיה לתקן את כל הדרוש תיקון באתר האינטרנט על מנת שמנוע החיפוש של גוגל יבחין שלא רק שנכנסו עוד לקוחות לאתר אלא שאלו בילו זמן רב יותר מול אתר האינטרנט שלנו.

למה חשוב להיעזר באנשי מקצוע

היתרון של חברת קידום אתרים בתחום של קידום אורגני הוא שזו מכירה את השטח היטב ומכירה גם את החידושים שמתרחשים כל הזמן בתחום. אל תשכחו כי ככל שעובר הזמן מנוע החיפוש של גוגל הופך מתוחכם יותר, התחרות הופכת קשה ומסובכת יותר ובאמת היכולת לבלוט מעל ההמון הופכת מורכבת. אנשי מקצוע יכולים להגיב בזמן אמת כאשר אתם עוסקים במלאכה שלכם ונותנים את השירות הטוב ביותר שאתם יכולים להציע ללקוחות שלכם.

שאלות ותשובות בנושא

  • למה ללכת לתהליך של קידום אורגני אם יש רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות באמת יכולות לחשוף את המוצרים לקהל רחב. אבל בסופו של יום, הדרך הטובה ביותר לייצר ממשק איכותי ומתפקד שמצליח לשרת את הלקוחות שלנו לאורך כל שעות היממה, היא רק דרך יצירה של אתר ייעודי עבור העסק שלנו. אנחנו מאמינים בשילוב בין קידום אורגני של אתר האינטרנט ובין טיפוח מתמיד של צינורות התקשורת שהרשת החברתית מזמנת עבורינו.

  • האם יש לעשות קידום אורגני כל הזמן ? או שמא מדובר על תקופות?

אם אתם לא מתכוונים לסגור את העסק שלכם בקרוב, אז בעיננו, קידום אורגני הוא משהו שצריך לעשות כל הזמן. אנחנו חיים בעולם דינמי ומתפתח ואנחנו פשוט חייבים להיות כל הזמן עם היד על הדופק. כאשר אנחנו מבצעים קידום אורגני כל הזמן ומגיבים בזמן לטרנדים המשתנים, אנחנו נשארים בעין הציבורית ומאפשרים ללקוחות שלנו להגיע אלינו שוב ושוב.

  • כמה עולה שירות של קידום אורגני

אנחנו לא יכולים לתת הצעת מחיר בלי להכיר אתכם כי המחירים משתנים בהתאם לבית העסק ולצרכים שלו. אנחנו בטוחים שלאחר שיחה קצרה נוכל להבין ביחד בדיוק מה המסגרת הנכונה ביותר עבורכם.

חברת Searcheo תשמח לעמוד לשירותכם לאורך כל הדרך כדי להפוך את בית העסק שלכם גלוי בפני קהל לקוחות גדול ככל הניתן.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן