קידום אורגני בפייסבוק

קידום אורגני בפייסבוק

בעולם החדש חייבים לעשות קידום אורגני בפייסבוק

קידום אורגני בפייסבוק הוא השם השני של המילה 'פרסום' נכון לשנת 2021. העולם הדיגיטלי ועולם הרשתות החברתיות שינה את האופן בו אנחנו רואים פרסום ושיווק. היום, קידום אורגני בפייסבוק זה הכלי שמאפשר לנו להביא את המוצרים של כל בית עסק ישירות אל מול העיניים של הלקוח. קידום אורגני בפייסבוק זה משהו שאתם, בתור בעלי עסקים לא יכולים לוותר עליו. מה הכלים המקצועיים של פרסום בפייסבוק? את זה נגלה ממש עכשיו.

קידום אורגני בפייסבוק מכיר בהיכרות עם השפה

הטעות הגדולה ביותר של לקוחות המעוניינים לבצע קיום אורגני בפייסבוק עבור העסקים שלהם היא שהם לא רואים אל הלקוח הפוטנציאלי שלהם, אלא את עצמם בלבד. אמנם שיחות על קידום עסקי שנוגעות למהות של בית העסק ולאופן בו זה נותן תמורה טובה יותר ללקוח, אלו שיחות חשובות.

אבל כל אלו הופכות ללא רלוונטיות כאשר לא מבינים את השפה בה הרשת החברתית מתנהלת. כאשר אנחנו מדברים על קידום אורגני בפייסבוק, ההמלצה היא קודם כל להניח את כל הדברים שאתם 'יודעים' בצד ולשאול את עצמכם שאלה פשוטה: מה אתם הייתם רוצים שבעל עסק פוטנציאלי יראה לכם כדי שאתם תיכנסו לאתר האינטרנט? בשביל להבין איך קידום אורגני בפייסבוק מתנהל, אתם חייבים לשאול את עצמכם מה יוביל אתכם לעצור את הבהייה המתמשכת בפיד.

קידום אורגני בפייסבוק מתחיל מיצירה של סיפור

האתגר הגדול העומד בפני כל מי שמעוניין לבצע קידום אורגני בפייסבוק הוא התחרות עם כמות גדולה במיוחד של מפרסמים המתחרים אתכם על אותה המשבצת, כולם נאבקים על מידת הקשב של הלקוח הפוטנציאלי. קידום אורגני בפייסבוק מתחיל ביצירה של סיפור, של תוכן מעניין מספיק כדי למשוך את העיניים של הלקוחות הפוטנציאליים. תהליך העבודה הוא יצירה של כמה משפטים קצרים, כמה רעיונות בודדים שיאפשרו לנו להגיש את הסיפור של העסק שלכם ללקוחות באופן כמעט בלתי מורגש.

אנחנו לא רוצים למכור ללקוחות מוצרים שהם לא צריכים

קידום עסקים קטנים בפייסבוק הוא מאתגר שכן אנחנו רוצים לייצר קמפיין שמאתר את הלקוחות הרלוונטים עבור בית העסק שלכם בלבד. על פניו זה נשמע כמעט מוזר, הרי בתור בעלי עסקים האינטרס הוא להציג את העסק בפני כמה שיותר אנשים לא? אז התשובה היא, חד משמעית, המטרה של קידום אורגני בפייסבוק היא להציג את בית העסק שלכם רק לקבוצת הלקוחות שיכולים ליהנות מהמוצר אותו אתם מציעים.

מדוע? משום שהאלגוריתם של פייסבוק יודע להגיד מתי אתם מפרסמים לקהל יעד לא רלוונטי. במידה ואין היענות לפוסטים אותם אתם מעלים, לסירטונים אותם אתם משתפים ועוד, האלגוריתם פשוט לא מאפשר לעוד לקוחות להיחשף לתוכן שלכם, אלא מוריד את מידת החשיפה של החומרים שהעלתם במידה ניכרת. קידום אורגני בפייסבוק חייב להיעשות באופן חכם, המטרה היא לאפשר לכמה שיותר לקוחות רלוונטים להיכנס לפוסטים, להגיב לתמונות, לשתף את הסירטונים. ככל שנתמקד ונעביר מסרים ברורים לקהל רלוונטי של לקוחות, כך נראה עליה במידת הפופואלריות של הדף העיסקי שלכם והאתר.

אותנטיות זה שם המשחק

הנקודה האחרונה אליה היינו רוצים להתייחס כאשר אנחנו מדברים על קידום אורגני בפייסבוק זו שאלת האותנטיות. אנחנו חיים בעולם בו קשה להיות אותנטיים. הרשתות החברתיות בראש ובראשונה הופכות אותנו תחרותיים יותר, שכן אנחנו רואים מה קורה בעסקים המתחרים וחושבים אולי אנחנו צריכים לעשות את אותם הדברים. מהצד השני, הרשתות החברתיות מאלצות אותנו לערוך את עצמנו כל הזמן.

אנחנו ממש לא מתנגדים לעבודה של עריכה עצמית ודיוק המסרים, אבל אנחנו כן יכולים להגיד שלקוחות נמשכים לאמת פשוטה. כאשר הלקוחות שלכם נחשפים לסיפור הייחודי שלכם, כאשר הם שומעים על הדברים שמעניינים אתכם, על תהליך הייצור של המוצר שלכם, העניין שלהם במוצר הופך גדול יותר. אל תהססו להיות אתם. אל תהססו לספר ללקוחות שלכם על בית העסק שלכם ועל עצמכם באופן פשוט. ככל שתהיו יותר כנים, כך יהיה קל יותר ללקוחות שלכם להתחבר אליכם חזרה.

שאלות תשובות על קידום אוגרני בפייסבוק

  • האם קידום אורגני בפייסבוק עדיף על קידום ממומן?

קידום אורגני בפייסבוק עדיף מקידום ממומן בגלל אותם דברים שדיברנו עליהם מקודם. קידום אורגני בפייסבוק פירושו הוא קידום בלי כסף של דף עסקי, אירועים, סירטונים ועוד. המטרה היא לאפשר לקבוצה גדולה של לקוחות להיחשף כאילו 'במקרה' לחומרים על בית העסק שלכם כדי להבטיח כי החומרים יגיעו למי שהדברים רלוונטיים עבורו ולא עבור מי שהמוצרים שלכם לא מדברים אליהם כלל.

  • האם קיים הבדל בין קידום של לקוחות גדולים ובין קידום עסקים קטנים בפייסבוק?

קידום עסקים בפייסבוק לא שונה באופן מהותי מקידום של עסקים גדולים בפייסבוק. ההבדל היחיד הוא בכך שבדרך כלל ללקוחות הגדולים יש יותר כסף לקידום מה שהופך את האתגר והתחרות לקשה יותר. אנחנו מאמינים כי שיווק נכון, מיתוג עסקי מדויק ועבודה המתאימה לפלטפורמה, הם הכלים שיאפשרו לנו להגיע לקהל לקוחות כנגד כל הסיכויים.

אצלנו תמצאו את כל התשובות

קידום אורגני בפייסבוק הוא עולם מרתק, אנחנו, העובדים בצוות של Searcheo נשמח לעמוד לשרותכם ולעזור לבית העסק שלכם לקבל אחיזה בעולם הרשתות החברתיות בצורה הטובה ביותר למיקסום הפוטנציאל העיסקי שלכם.  

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן