קידום אתרי וורדפרס

קידום אתרי וורדפרס

קידום אתרי וורדפרס הוא לא שונה מקידום אתרים הבנויים בשיטה אחרת. אין ספק כי לאתרי וורדפרס יש את הייחודיות שלהם. מדובר על אופן בניית אתר שהפך את כל התהליך של ייצור אתר לקל ופשוט הרבה יותר. אתרי וורדפרס ידועים בגמישות שלהם, לכם כבעלי האתר יש את הכוח להחליט היכן המידע שלך יאוחסן מבלי להידרש לאיש מקצוע קבוע כל הזמן לידך והקהילה של משתמשי אתרי וורדפרס גדולה כך שלאתרי וורדפרס יש יתרון שכן ניתן לחשוף אותם לקהל רב ככל הניתן.

אבל, באותה נשימה, קידום אתרי וורדפרס הוא גם דבר טריקי. שכן, עליך, בתור בעל האתר יש אחריות גדולה יותר להבין בכל מה שקשור בתחום של קידום בגוגל, על מנת להבטיח כי גם אם בחרת לייצר אתר וורדפרס, הוא עדיין יהיה אי שם למעלה ברשימה של מנוע החיפוש.

אז רגע לפני שאתה מתחיל בתהליך של קידום אתרי וורדפרס, הכנו עבורך מאמר קצר שייתן לך את כל מה שאתה צריך כדי לקבל שליטה מלאה על האתר של בית העסק שלך.

הסבר קצר שייתן רקע על קידום אתרי וורדפרס במנוע החיפוש

אנחנו לא אוהבים לחפש הרבה. הרי אנחנו חיים במאה ה- 21. אנחנו אוהבים לקבל הכל כאן ועכשיו. מעבר לכך, אנחנו עמוסים גם כך במטלות לא נגמרות בחיי היום יום. כך שמעטות הפעמים בהם נחפש לעומק אתרים הממוקמים בדפים שאינם העמוד הראשון במנוע החיפוש.

לכן, עלינו לייצר מצב בו חל קידום אורגני טבעי של האתר שלנו שישים אותו בראש רשימת החיפוש עבור הלקוחות הרלוונטיים. קידום אורגני הוא קידום הנעשה בגלל שהאלגוריתם של גוגל מזהה כי מדובר באתר רלוונטי עבור הלקוח שהקליד את מילות החיפוש בגוגל. זה לא שאי אפשר לשלם לגוגל על נת לבצע קידום אתרי וורדפרס או שאינם כאלו, אלא שאז על שם האתר תופיע המילה 'מודעה'. כעיקרון, צרכנים רבים לא אוהבים להרגיש כאילו 'דחפו להם' תוכן שיווקי. לכן, הסיכוי שלקוחות רבים יותר יגיעו לעסק הוא אם יתקיימו התנאים של קידום אורגני טבעי בתוך הרשת.

על האופן בו ניתן לעשות קידום אתרים אורגני, איך מבצעים קידום אתר בגוגל ומה הפרמטרים שמכתיבים לגוגל איזה אתר יופיע בראש הרשימה, נסביר בהרחבה בהמשך המאמר!

על פי מה האלגוריתם של גוגל מקדם אתר כזה או אחר ואיך זה משפיע על קידום אתרי וורדפרס?

האלגוריתם של גוגל מחליט על קידום אתר בגוגל על פי מפר פרמטרים פשוטים:

  1. רלוונטיות: בסופו של יום, האלגוריתם של גוגל צריך להחליט על קידום אתר אחד על פני השני בעקבות מספר מילים קצרות שרושם על אדם במנוע החיפוש. זאת אומרת שאם אדם חיפש 'מכונות כביסה בנהריה', מכיוון שמדובר על אלגוריתם הבודק את מידת הרלוונטיות של האתר ולא מוח אנושי, האלגוריתם יביא ללקוח אתר בו מופיעות המילים 'מכונות כביסה בנהריה'. אבל מה יקרה אם אדם אחר ירשום 'מכונה כביסה נהריה'? אז עלול האלגוריתם להתבלבל ולהציע ללקוח אתר אחר. לכן, הדבר הראשון שעושים אלו המבינים בתחום של קידום אתרי אינטרנט הוא לוודא כי באתר המדובר יש מספיק מילות חיפוש הרלוונטיות לקהל רחב של לקוחות.
  2. עיצוב האתר: קידום ובניית אתרים קשורים זה בזה בקשר הדוק. שכן, האלגוריתם בודק כמה לקוחות נכנסו לאתר כזה או אחר ולכמה זמן הם נשארו בו. לכן, קידום אתרי וורדפרס תלוי מאוד גם בוויזואליות של האתר. האם הוא נראה טוב, האם הוא נוח לשימוש, האם הלקוח יכול למצוא את כל המידע הדרוש לו בקלות. הדבר נכון לכל אתר, אבל על אחת כמה וכמה כאשר אנו מדברים על קידום אתרי וורדפרס. בגלל שבעל העסק ולא גורם מקצועי הוא בעל השליטה על האתר, לעיתים מתרחשות תקלות. לעיתים, מכיוון שמדובר על ביצוע של אדם לא מיומן לקוחות עלולים לעזוב את האתר רק כי לא תוקנו כמה דברים קטנים שאפשר היה להימנע מהם.
  3. האם מדובר על אתר אמין: זה לא משנה על איזה אתר מדובר, חשוב שהמידע בו יהיה אמין ורלוונטי. לא מעט אתרים נופלים בזה. מכיוון שבעל העסק העלה תוכן לפני כמה שנים הוא טועה לחשוב כי התוכן עוד רלוונטי ללקוחות שלו גם כעת. אלא שלא כך הדבר. אנחנו חיים בעולם דינמי ומשתנה ולכן חשוב לא לוותר על עדכון שוטף של אתר האינטרנט של כל בית עסק המכבד את עצמו. מה גם שכאמור, יש לכך השפעה מהותית על האופן בו יתרחש קידום בגוגל של האתר.

מה עושים עכשיו?

אתם אמנם יכולים ללכת ללמוד בעצמכם איך מבצעים קידום אתרים. אבל האמת היא שאתם ממש לא צריכים. קידום ובניית אתרים הם ה- 'לחם והחמאה' של אנשי מקצוע כמותנו. אנחנו מציעים לכם לא להמתין וליצור אתנו קשר עוד היום. כדי שבזמן הקרוב גם אתם תוכלו ליהנות ממחזור עסקי הולך וגדל של לקוחות חדשים המגיעים אליכם מכל רחבי הרשת.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן