קידום אתר בגוגל

קידום אתר בגוגל

קידום אתר בגוגל הוא דבר שכל בעל עסק חייב לעצמו היום, במאה ה- 21. העולם שהיה כבר איננו. אנחנו, בוגרי שנת 2020 כבר יודעים שהעולם מתקדם ולא מחכה לנו יותר. מה שהיה בעבר חנויות הרחוב עבר מהרחוב הפיזי לרחוב הוירטואלי. לכן, אין לנו, בתור אנשי מקצוע המבקשים להתפרנס, את הפריווילגיה לוותר על שימוש בכל מה שיש לתחום של קידום אתרים מקצועי להציע לנו במגרש הזה.

אם כל התחום של קידום אתרים באינטרנט ממש לא מוכר לכם ואתם לא יודעים איפה להתחיל בכלל, אל תדאגו. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. במאמר שלפניכם תוכלו לקבל את המידע הראשוני שיעזור לכם לעבור את המשוכה של ההיכרות הראשונית עם העולם של קידום אתר בגוגל. תלמדו יחד אתנו מה זה קידום אורגני, איך מתבצע קידום אתרים מקצועי ועוד.

כך שאם אתם מתעניינים בנושא על מנת שתוכלו גם אתם להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם על ידי קידום אתר בגוגל, זה הזמן שלכם להמשיך לקרוא!

קידום אתר בגוגל, הבהרה של כמה מושגים בסיסיים

כאשר אנחנו מדברים על קידום אתר בגוגל אנחנו למעשה רוצים להביא לידי כך שאתר זה ולא אחר יופיע ראשון במנוע החיפוש באינטרנט. הסיבה לכך פשוטה. במרבית המקרים לקוחות לא מדפדפים קדימה כדי לראות אתרים רלוונטיים לחיפוש שלהם, אלא בוחרים באחת מהאפשרויות הראשונות המופיעות במנוע החיפוש.

על מנת למקסם את הסיכוי שהאתר שלך יופיע גם הוא ראשון במנוע החיפוש, אנו, כאנשי מקצוע, מבצעים מניפולציות שיאפשרו לנו להביא לכך שיווצר קידום אתר בגוגל באופן טבעי. או בשמו המקצועי, קידום אורגני.

קידום אורגני, זה השם בו אנו משתמשים בעגה המקצועית כדי לתאר אתר שהופיע ראשון במנוע החיפוש באופן 'טבעי'. משמע, בעלי האתר לא שילמו כסף נוסף לגוגל כדי שהאתר יקודם על פני אתרים אחרים. מה המניפולציות אותן ניתן לעשות כדי להביא לכדי קידום אתרי אינטרנט באופן טבעי? על כך נדבר בהרחבה ממש כאן!

אז מה מאפשר קידום אתר בגוגל? איך מצליחים לייצר קידום אורגני באופן טבעי לאתר אינטרנט?

קידום אורגני הוא למעשה, כאמור, לקחת אתר אינטרנט ולהתאים את התכנים שבו ואת האופן בו הוא נראה למה שהאלגוריתם של גוגל מחפש. האלגוריתם של גוגל מחפש כמה דברים חשובים רגע לפני שהוא בוחר לבצע קידום אתר בגוגל כזה ולא אחר.

  1. את מידת הרלוונטיות של האתר למקליד את מילות החיפוש: בסופו של יום, לאלגוריתם של גוגל יש מטרה אחת ויחידה והיא- למצוא ללקוח שלו את מה שהוא חיפש. זאת אומרת, אם הלקוח מחפש מוסך ביקנעם, האלגוריתם לא יציג לו ברשימת התוצאות, בוודאי שלא בעמודים הראשונים, מכונות כביסה באילת. שהרי, כמובן, שמכונות כביסה באילת לא רלוונטיות למי שמחפש מוסך ביקנעם. אבל, כאן זה מתחיל להסתבך. כי מה קורה אם משתמש אחד מחפש 'מוסך ביקנם' ומחפש שני מקליד 'פאנצ'ר בצפון'. יכול להיות שהאתר העוסק בכך כן יתאים לשני הלקוחות, על אף שאלו השתמשו במילים אחרות כדי לתאר את אותו הדבר בדיוק. קידום אתרים מקצועי עוסק בדיוק בזה. קידום אורגני למעשה לוקח את המלל המופיע באתר וזורע בתוכו אינספור מילות חיפוש רלוונטיות. בצורה כזו, תתאפשר קליעה לטעמם של לקוחות ומחפשים רבים בגוגל ככל שניתן. מה שיאפשר קידום אתר בגוגל באופן טבעי.
  2. לאיזה פורמט מיועד האתר והאם המכשיר בו חיפשנו את האתר מתאים לאתר: נשמע מעט מסורבל אבל האמת היא שזה פשוט. היום, בניגוד לעבר אנחנו משתמשים באמצעים טכנולוגים שונים על מנת ליהנות מהאינטרנט. כך שהאלגוריתם של גוגל עושה מעין חישוב ובודק האם האתר הספציפי מתאים למכשיר ממנו חיפשנו את המוצר. בנוסף, כדאי לזכור שזה לא שאי אפשר לגלוש באתרים המיועדים למחשב בעזרת הטלפון אלא שזה מאוד לא נוח, מה שמונע מלקוחות להישאר וליהנות מהשפע שהאתר מציע. לכן, חשוב להקפיד כי כל אתר עסקי יתאים גם לנייד וגם למחשב. באופן כזה יווצר קידום אתר אינטרנט באופן מיידי.
  3. קידום בגוגל נעשה באופן טבעי ככל שנכנסים לקוחות רבים יותר לאתר: אם ייכנס מאגר לקוחות הולך וגדל לאתר וישהה בו זמן רב ככל האפשר, האלגוריתם יבין מזה כי מדובר באתר פופולארי ולכן קידום בגוגל פשוט יקרה מעצמו. בשביל שזה יקרה חשוב להשקיע בחוויית המשתמש באתר. אל תוותרו על עיצוב, ממשק נוח, קישורים מתאימים ועוד. אנחנו רוצים לתת ללקוח חוויה כזו שתעודד אותו להמשיך לשוטט עוד ועוד בתוך האתר. הדבר הזה קודם כל יעזור לו לרכוש יותר מוצרים אבל גם יביא למצב של קידום אתר בגוגל באופן טבעי לחלוטין.

אנחנו יודעים שהתחום של קידום אתרים מקצועי עלול לבלבל. בדיוק בגלל זה אין שום סיבה שתכנסו לתחום לבד. אנחנו כאן למענכם. זמינים כדי לעזור לכם לבצע קידום אתר בגוגל באופן כזה שיביא לכם לקוחות חדשים ויגדיל את העסק בעשרות מונים.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן