מה זה קידום אורגני

מה זה קידום אורגני

אם יש לכם אתר אינטרנט ואינכם מבינים למה באתר שלכם אין תנועה, חשוב שתדעו שכיום בלעדי קידום אורגני איכותי לרוב בלתי אפשרי ליצור תנועה באתר שלכם. אם את תוהים מה זה קידום אורגני וכיצד ניתן לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

כדאי שתדעו שקידום אורגני לרוב פחות כדאי לבצע באופן עצמאי אם אין לכם את הידע המקצועי הנוגע לתחום. על כן, כדאי שתבחרו חברת קידום אתרים אמינה ומקצועית העוסקת בתחום קידום אורגני בגוגל בצורה הטובה ביותר. חברה מעין זאת תסייע לכם לקדם את אתר האינטרנט שלכם בגוגל וליצור בו תנועה משמעותית וערה של גולשים.

מה זה קידום אורגני?

השאלה שלא מעט נשאלת על ידי בעלי אתרים היא: מה זה קידום אורגני? קידום אתר אורגני או בשמו הנפוץ: SEO הוא תהליך שמטרתו היא לשפר את דירוג אתר האינטרנט בתוצאות החיפוש האורגניות. במסגרת התהליך המדובר מתבצעת על ידי מקדם האתרים פעולות שונות שמטרתן היא לגרום לאתר שלכם לעלות בגוגל בין תוצאות החיפוש הראשונות בהתאם לחיפוש רלוונטי של גולש.

כאשר מדובר על אתר מסחרי למשל, אשר ידוע כי מטרתו היא לגרום לכמה שיותר לקוחות לבצע בו רכישות, הרי שיש צורך לבחור איש מקצוע העוסק בתחום קידום אתרי מסחר באופן אורגני. קידום זה יגרום לאלגוריתם של גוגל להציג ללקוח פוטנציאלי של העסק המחפש מוצרים או שירותים שהעסק מציע, את האתר של העסק בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בהתאם לחיפוש שלו בשאילתת החיפוש של גוגל.

לכן, אם אתם שואלים את עצמכם: מה זה קידום אורגני? כדאי שתדעו שמדובר על תהליך שתוצאותיו אינן נראות באופן מידי, בניגוד לתהליך פרסום ממומן בגוגל. יחד עם זאת, מדובר על תהליך איכותי יותר שמסב תוצאות טובות יותר. מכיוון שמרבית האוכלוסייה בישראל מבצעת חיפוש אחר מוצרים, שירותים או בעלי עסק באמצעות מנוע החיפוש גוגל, הרי שמטרתו של כל עסק היא להציג את האתר שלו בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל לאחר חיפוש רלוונטי של גולש.

כך לדוגמא: אם יש לכם עסק אשר מציע מוצרי קוסמטיקה וישנו לקוח אשר מקליד בשאילתת החיפוש של גוגל שם של מוצר קוסמטי שאתם משווקים, באמצעות קידום אורגני בגוגל המתבצע בצורה איכותית לאתר שלכם, האלגוריתם של גוגל יציע לאותו הגולש את האתר שלכם בין תוצאות החיפוש הראשונות, כך שסיכוי גבוה יותר שהוא יבחר להיכנס דווקא אליו ובהתאם לכך, לרכוש דווקא מכם את המוצר.

איך מתבצע קידום אורגני מוצלח?

לאחר שקיבלתם הסבר ממוקד אודות קידום אורגני בגוגל, אתם בוודאי כבר לא שואלים את עצמכם: מה זה קידום אורגני, אלא: כיצד הוא מתבצע? ובכן ישנם לא מעט פעולות שעל מקדם אתרים לבצע בתוך האתר ומחוץ לאתר, על מנת שהאלגוריתם של גוגל יזהה אותו כאתר שכדאי להציג בתוצאות החיפוש הראשונות לגולש בעת חיפוש רלוונטי.

כמו כן, אם אתם מוצאים את עצמכם תוהים מה עדיף: קידום אורגני או ממומן? כדאי שתדעו שאמנם קידום ממומן לא פעם מסב תוצאות מהירות יותר, אך קידום אורגני מסב תוצאות איכותיות יותר. הנה כמה פעולות הרלוונטיות לביצוע עבור קידום אורגני בגוגל:

  1. עליכם ליצור תוכן ייחודי ומקורי מאוד באתר שלכם. האלגוריתם של גוגל יודע לזהות תוכן שיווקי מדי, תוכן מועתק או תוכן משוכפל שחוזר על עצמו ועל כן, יש להקפיד שכל התוכן באתר יהיה איכותי.
  2. חשוב מאוד לבנות אתר בצורה נכונה על מנת להסב חווית משתמש גבוהה לכל גולש. הגולש חייב להרגיש בנוח באתר ולמצוא בו את מבוקשו בצורה קלה ונוחה.
  3. העיצוב של האתר חייב להיות מיוחד. כדאי מאוד לבחור לאתר שפה עיצובית ייחודית משלכם.
  4. באתר צריכים להופיע לחצני הנעה לפעולה ברורים בכמה שיותר מקומות
  5. מהירות הטעינה של האתר חייבת להיות איכותית וקלילה.
  6. כדאי שהאתר יהיה בעל תעודת SSL המבטיחה כי מדובר באתר בעל אבטחה גבוהה.. האלגוריתם של גוגל מעדיף אתרים שרמת האבטחה שלהם גבוהה.
  7. חשוב להקפיד לשפר ולקדם את האתר באופן תמידי.

כיצד בוחרים חברה לקידום אתרים עבור קידום אורגני?

אין ספק שהשאלה: "מה זה קידום אורגני"? היא שאלה שכל בעל אתר חייב לשאול את עצמו. התשובה לשאלה: מה זה קידום אורגני? איננה תשובה פשוטה וקצרה. קידום אורגני הוא רצף של פעולות בתוך תהליך שלוקח זמן, שמטרתו היא בסופו של דבר להביא את האתר להיות בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בכל חיפוש רלוונטי של גולש. על כן, אם אתם מעוניינים לבצע קידום אתרים אורגני מקצועי לאתר שלכם, חשוב מאוד שתבחרו בחברה לקידום אתרים בעל ותק וניסיון בתחום קידום אתרים אורגני.

בטרם תבחרו את החברה המדוברת כדאי שתבדקו איזה אתרים החברה קידמה והאם היא הסבה תוצאות טובות לאתרים שהיא ביצעה עבורם קידום אורגני, האם לקוחות ממליצים על החברה המדוברת, האם החברה מכירה את כל רזי הקידום האורגני בגוגל ויודעת לענות לכם על השאלה: מה זה קידום אורגני בצורה הברורה והטובה ביותר ועוד.

SearchEO מציעה לכם קידום אתרים אורגני מקצועי ואיכותי אשר יסב את התוצאות הטובות ביותר לאתר האינטרנט שלכם.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן