קידום אתר אינטרנט

קידום אתר אינטרנט

קידום אתר אינטרנט, כל מה שאתם צריכים לדעת על הנושא

קידום אתר אינטרנט זה עולם מלא במושגים כמו: קידום אורגני SEO, קידום אתרי וורדפרס ועוד. אבל, האמת היא שלא מדובר על תחום מסובך במיוחד. אלא שכן יש לו משמעויות רחבות עבור כל בעל עסק שמכבד את עצמו. קידום אתר בגוגל הוא לא אחר מהמנוע להרחבת מעגל הלקוחות הגדול ביותר שאתם יכולים לקחת על עצמכם לקראת שנות העשרים של המאה ה- 21.

הנקודה שחשוב להדגיש היא שהיום הכל קורה באינטרנט. קידום אתר אינטרנט זו כבר לא פריווילגיה השמורה לאנשים יודעי דבר. אלא, מדובר בדרך שלכם למכור בעולם החדש. חשבו על כך, בעבר, אם היה נגר אחד בעיירה נידחת במרכז אירופה, סביר להניח כי הוא לא נדרש להתחרות עם נגריות נוספות ברחבי אירופה. אבל היום, ברור לנו שחוקי המשחק השתנו לחלוטין.

הכפר הגלובאלי בו אנו חיים מאלץ אותנו להתמודד עם אתגרים חדשים. לכן, אתה כבעל עסק לא יכול להרשות לעצמך לוותר על קידום אתרי אינטרנט מקצועי ויעיל שיאפשר לך לבלוט מעל כל האחרים.

אם אתם רוצים לשמוע על האופן בו מתבצע קידום אתר אינטרנט, מה זה קידום אורגני SEO ועוד, המשיכו לקרוא!

למה חשוב להחזיק אתר אינטרנט ולמה צריך גם קידום אתר אינטרנט ?

להחזקה של אתר אינטרנט יש כמה ייתרונות ייחודיים שאין לנו בפורמטים אחרים:

  1. שליטה באמצעות מידע: אם בעבר לא הייתה לנו שליטה על הלקוחות הנכנסים לחנות, הרי שהיום אנחנו מדברים על מגרש משחקים שונה לחלוטין. היום, אנחנו יכולים להיעזר במידע אותו אנו אוספים באתר האינטרנט כדי ללוות את הלקוח את כל התהליך. מהרגע בו הוא נכנס לאתר שלנו כדי להסתכל ועד הרגע בו הוא לא יכול לעמוד בזה והוא פונה לרכוש מוצר זה או אחר. יתרה מזאת, אנו יכולים להשתמש במידע שאספנו על לקוח אחד ולהקיש ממנו מה המצב אצל לקוח בעל פרופיל דומה. באופן כזה נזכה להגדיל את המכירות שלנו באופן משמעותי שכן נצליח למקד את הפעילות הפרסומית שלנו במדויק אל עבר הלקוחות הרלוונטיים עבורנו ביותר. זה נכון שגם ברשתות החברתיות אנחנו יכולים להיעזר באותו מידע שאספנו על העוקבים שלנו. אבל, עדיין, המידע שנאסוף בעצמנו, דרך אתר אינטרנט שאנו הבעלים שלו, במרבית המקרים יהיה מדויק יותר ומכוון לצרכינו.
  2. מכירות עדין מתבצעות באתר האינטרנט: אם אנחנו מנסים למכור דרך רשת חברתית זה לא משנה את העובדה כי אנו צריכים בסוף השרשרת את אותו נציג שירות שיקבל את השיחה של הלקוח. אבל, באתר אינטרנט אנו יכולים לקבל הזמנות בכל שעה ולתת מענה בשעות העבודה הרגילות שלנו. למה זה חשוב? כי לא תמיד רכישות מתבצעות בצורה מושכלת. לא פעם אנו רוכשים דבר מה מתוך איזה אקט אימפוליסיבי. אנחנו לא היינו רוצים להפסיד לקוחות רק כי לא היינו שם בזמן כדי למכור להם את המוצר. אנחנו רוצים שהלקוח ייכנס בכל שעה שעולה על דעתו לאתר האינטרנט ויימצאו בקלות ובמהירות את המוצרים. בהקשר הזה קידום אתרים באינטרנט זו ממש פעולה קריטית. שכן, אם אנחנו מדברים על לקוחות הפועלים מתוך דחף רגעי, כדי להיות שם ברגע האמת חשוב שנהיה ראשונים במנוע החיפוש של גוגל. על כך נדבר עוד בהמשך.
  3. אנחנו רוצים לתת ללקוחות שלנו לא רק מוצרים אלא גם סיפור: היתרון הגדול שיש לנו היום הוא בכך שאנחנו יכולים לא רק למכור. אלא לספר על הדרך סיפור. קידום אתרי וורדפרס למשל, מתמקדים בתחום הזה במיוחד. שכן, בדרך כלל אתרי וורדפרס מאפשרים גמישות מסוימת באופן העיצוב של האתר ובמהירות העלאה של תכנים חדשים בכל כמה זמן. אתר אינטרנט הוא כבר מזמן לא רק פלטפורמה למכירה של מוצרים אלא המקום שלנו לשתף את הלקוחות שלנו בכל מה שמתחדש בכל רגע נתון.

איך מתבצע קידום אתר אינטרנט

האלגוריתם של גוגל הוא זה הבוחר אלו אתרים להציג קודם ואלו להציג אחרונים במנוע החיפוש עבור כל לקוח ולקוח. אצל כל לקוח ולקוח אופן הצגת האתרים ישתנה אבל העיקרון הוא אותו עיקרון. מנוע החיפוש של גוגל מחפש לתת ללקוח את האתרים המעניינים והרלוונטיים ביותר עבור אותו מחפש. קידום אתר אינטרנט עושה פעולות שלהן אנו קוראים בעגה המקצועית: 'קידום אורגני', על מנת לאפשר בצורה טבעית, לאתר אחד להיות רלוונטי לכמה שיותר מחפשים במנוע החיפוש. על קידום אתר בגוגל משפיע כמות הגולשים שנכנסים לאתר וכמה זמן הם שוהים בו, איך האתר נראה והאם הוא מתאים למכשיר בו משתמש המחפש של אתר זה או אחר.

אתר אינטרנט שיופיע בראש הרשימה מטבע הדברים יזכה לכניסות מרובות מה שיאפשר הגדלה טבעית של כמות הלקוחות בעסק.

אם אתם רוצים להבין לעומק מה זה קידום אתר אינטרנט ואיך הוא יכול לעזור לכם, אתם מוזמנים לשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן