קידום במפות גוגל

קידום במפות גוגל

כיצד נעשה קידום במפות גוגל?

התחום של קידום אתרים בגוגל משתנה בהתאם לכל עסק ולצרכים הייחודיים שלו. אך תמיד ניתן למצוא את הדרכים המתאימות ביותר בדיוק לסוג העסק אותו אתם מנהלים. כמעט כל חברה לקידום אתרים ממליצה לקדם עסק לוקאלי המעוגן בכתובת מסוימת באמצעות קידום במפות גוגל. מדובר בסוג של קידום אורגני, משום שהמטרה היא להביא את בית העסק לתודעה של הקהל שנמצא בקרבת מקום. כמו כן, רישום במפות מאפשר למצוא את הכתובת שלכם בקלות, כך שיש שני אפיקי כניסה לבית העסק.

קידום במפות גוגל מאפשר לגולשים למצוא בתי עסקים בקלות ובמהירות רבה מאוד בזכות מילות חיפוש – בחירה באמצעי חיפוש מפות (בניגוד לאתרים, תמונות, חדשות וכו') מאפשרת למשתמשים לראות לא רק את בית העסק, אלא ישירות את המקום שלו על המפה, ובשילוב עם האפשרויות של Google Earth, לגולשים יהי גם פשוט מאוד למצוא את המקום לאחר מכן.

כל בית עסק יכול לרשום את עצמו בגוגל בעזרת טופס של גוגל מיי ביזנס. ניתן לרשום את בית העסק לשירות באופן עצמאי או לפנות לעזרת חברה לקידום אתרים על מנת לחסוך בזמן. כך או כך, הרישום עצמו לא עולה כסף, אך כדאי מאוד לחשוב על הדרך שבו בית העסק מעוניין להציג את עצמו בעולם הווירטואלי.

מה הם המרכיבים החשובים ביותר של עמוד בית עסק בגוגל?

בין אם מדובר הליך קידום אתרים בגוגל במסגרת ביסוס רשת גדולה או של חנות אחת, הוספה של בית העסק למפה מאפשרת לאנשים שמגיעים לאזור לפרסם תמונות, להשאיר דירוגים ובאופן כללי – לייצר תוכן עבורכם. על מנת שכל זה יתפקד היטב ביחד, חשוב מאוד שכל מקדם אתרים יעבוד עם המרכיבים הבאים:

  • שם בולט
  • לוגו (שמופיע גם בבית העסק עצמו)
  • תמונות מקצועיות של פנים בית עסק
  • תיאור שיווקי איכותי

האם קידום במפות גוגל הוא חלופה לאתר?

היתרון המשמעותי ביותר של קידום במפות גוגל הוא שאפשר לרשום את בית העסק לגוגל מיי ביזנס זוהי האפשרות לעשות קידום אורגני עוד לפני שיש לכם אתר. יתר על כן, בתי עסק רבים שלא רואים צורך לבסס אתר מסתפקים בעיגון של בית העסק בכתובת ובדירוג שמושג על ידי תגובות של לקוחות. פעמים רבות, במידה ואין יותר מדי תחרות קרוב לאזור של בית העסק, הופעתו במפה תיתן דחיפה חשובה מאוד להבאת לקוחות למקום.

חברה לקידום אתרים תמיד תמליץ על הקמת אתר עסקי אישי, משום שבניגוד למנגנונים של גוגל, האתר נתון לשליטה מלאה של בעל העסק, אך במקרים מסוימים זה אכן יהיה לא חיוני, אלא אם כן האתר הוא גם חנות מקוונת, וכאן נדרשת עבודה ממוקדת ונוספת של מקדם אתרים מקצועי.

מידע חשוב נוסף על ביסוס הליך קידום במפות גוגל

אחד הדברים החשובים ביותר שמאפשרים להשיג את כל המטרות של קידום אתרים בגוגל בעזרת השירות של מפות גוגל בלבד – זה הזנה מדויקת של כל הפרטים. קידום אורגני מסוג זה הוא למעשה אחד מהרבדים של קידום אתרים לוקאלי, ובאמצעות ביצוע נכון הוא יהיה העיקרי שבו. יחד עם זאת, להתפתחות עתידית של בית העסק, כל מקדם אתרים יכול למצוא אינספור אפיקים אחרים להביא תנועה, לבנות את המותג ולתת ערך לכל התכנים המקושרים לפעילות של בית העסק.

בין אם מדובר על בניית קישורים באמצעי תקשורת מקומיים, או שילוב של דירוג במפות גוגל עם דירוג בית העסק בעמוד הפייסבוק (למרות שבפייסבוק היתרון הגיאוגרפי לא מובהק כמו בגוגל), חברה לקידום אתרים תדאג לייצוג אחיד ואיכותי של בית העסק.

רוצים להיות במפות גוגל? מעוניינים שנבדוק לכם את האתר ולהבין האם אתם פועלים נכון? רוצים שנקדם לכם את האתר? מוזמנים להשאיר אצלנו פרטים ונשמח לעשות בדיקה ראשונית.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן