קידום תמונות בגוגל

קידום תמונות בגוגל

למה להשקיע בקידום תמונות בגוגל

קידום אתרים באינטרנט זה דבר שאין להקל בו ראש כאשר אנחנו מדברים על הגורמים שיכולים להביא לעליה במחזור העסקי. הסיבה לכך ברורה: אנחנו רוכשים היום באונליין בהיקפים גדלים והולכים. מדוע? בעיקר לאור משבר הקורונה כמובן שלימד את כולנו כי אין שום סיבה לצאת מהבית ולעמוד בקופה על מנת למצוא פריט זה או אחר.

קידום תמונות בגוגל זו כמובן אחת הדרכים היעילות והמעודדות הגעה של לקוחות חדשים. עומס המידע בו כולנו עסוקים, עלול לא פעם להפוך את כולנו לקצרי סבלנות. לעיתים כל מה שצריך כדי להביא לקוח חדש הוא להניח תמונה אטרקטיבית בגוגל. איך מבצעים קידום תמונות בגוגל? כל המידע מופיע כאן.

קידום תמונות בגוגל – כמו שלט באיילון

כאמור, היום, אנחנו רוכשים אונליין בהיקפים גדולים מבעבר. קידום אתרים מקצועי משול לתשלום על יחסי ציבור מצוינים. הרי היום, כבישי האיילון של כולנו עברו למסך המחשב בבית, על הספה. עכשיו, כדי להבין למה יש להשקיע ולהיעזר באנשי מקצוע על מנת שאלו יבצעו קידום תמונות בגוגל מקצועי ורלוונטי , אנחנו רוצים לשאול אתכם שאלה אותה אתם צריכים לשאול את עצמכם, כמה זמן היה לכם השבוע לגלול בגוגל להנאתכם?

נחדד את השאלה. האם מצאתם את עצמכם מחפשים בגוגל אחרי מכשיר חשמל כזה או אחר? האם חיפשתם דרך כל אתר ואתר? קראתם את המלל המופיע בעיון? או שמא, פשוט חיפשתם בתמונות ולקחתם את הפריט הראשון שראיתם? אנחנו מניחים שלא מעטים מכם רכשו את המוצר הראשון אותו ראו. אתם יודעים למה? משום שאנחנו, בני האדם, איבדנו סבלנות.

קידום תמונות בגוגל פותר בדיוק את הנקודה הזו. הוא מאפשר גם ללקוחות קצרי הסבלנות להגיע אליכם בלי יותר מדי מאמץ. אם קידום אתרים לעסקים עוסק בין היתר באפיון המותג שלכם, בהכנה של אתר אטרקטיבי עבור אלו שאוהבים לחקור ולראות האם הם אוהבים את המוצר. הרי שבכל הקשור לקידום תמונות בגוגל , המטרה היא פשוט למכור לאלו שאנחנו לא רוצים לפספס אותם.

איך עושים קידום תמונות בגוגל

הבנו שחשוב להשקיע ולעבוד על קידום תמונות בגוגל. אבל איך עושים זאת? קודם כל מבינים את המשמעות של קידום אורגני . זאת אומרת, קידום ללא תשלום במנוע החיפוש של גוגל.

כאשר אנחנו מדברים על קידום עסקים כאמור, אנחנו חייבים לשים דגש על קידום של אתר של בית העסק בתוך מנוע החיפוש. הסיבה לכך די ברורה, משום שאף אחד לא עושה חקירה מעמיקה, כולנו נבחר באתרים הנמצאים במעלה מנוע החיפוש שלנו.

כאשר אנחנו עושים עבודה של קידום עסקים קטנים בתוך מנוע החיפוש של גוגל באמצעות אתר אנחנו נשים לב לגרפיקה של האתר, לנראות, לרלוונטיות, לטקסטים שתפקידם הוא כמובן לשמור על הלקוחות בתוך האתר ולמנוע מהם לצאת ולחפש את המידע במקומות אחרים.

אבל, חשוב מזה, אנחנו נדאג כי המלל המופיע יכיל מילות חיפוש רבות ככל האפשר. מה זה אומר? כאשר לקוח זה או אחר מחפש בתוך מנוע החיפוש כל דבר, הוא משתמש רק במילים או תמונות כדי לתאר את הפריט אותו הוא מחפש.

כדי שמנוע החיפוש יגדיר את האתר אותו אנחנו רוצים לקדם בתור אתר רלוונטי אנחנו צריכים שהמלל שיופיע באתר שלנו יקלע למילותיו של המחפש, שכל פעם עלול לחפש את אותו המידע באופן קצת אחר.

הדבר נכון גם כאשר אנחנו מדברים על קידום תמונות בגוגל. אנחנו צריכים לחשוב באילו מילים ישתמשו מחפשים שונים כדי להניח מלל בתוך האתר שיתאים לחיפוש. האם המחפש יראה את המילים? לא, הרי הוא מחפש דרך התמונה. אבל הגוגל הוא זה שיחליט כי המלל מתאים למילות החיפוש, מכאן, כנראה שהמחפש התכוון למצוא את הדבר הזה ולא דבר אחר.

כמובן שיש לשים דגש, כאשר אנחנו מדברים על קידום תמונות בגוגל לכל הקשור בגרפיקה ואסתטיקה. אם אמרו לנו שאנחנו 'אוכלים עם העין' הרי שאנחנו גם רוכשים עם העין. אסור להוריד מהחשיבות של אסתטיקה, שימת לב לפרטים ולביצוע כל עבודה שתגדיל את מספר הכניסות לתמונה שלך דווקא על חשבון כל תמונה אחרת.

שאלות תשובות על קידום אתרים בגוגל

  • האם כל הגולשים רואים את אותו סדר אתרים כאשר הם מחפשים דבר מה בגוגל?

התשובה היא: לא. האלגוריתם של גוגל מנסה להתאים את החיפוש עבור כל משתמש ומשתמשת. התפקיד שלנו כמובן, בתוך המערך הזה הוא להבטיח כי כמה שיותר גולשים יראו את האתר שלך דווקא במקומות הראשונים. אחת הדרכים לעשות זאת אגב, היא על ידי עבודה על כך שהאתר יופיע ראשון במקרים רבים ככל האפשר כדי שעוד ועוד גולשים יכנסו לאתר מה שיגדיר אותו ב- 'פופולארי' בעיני גוגל.

  • האם קידום תמונות בגוגל יכול להתבצע גם על ידי רשתות חברתיות ?

כן, כמובן. אם יש פוסט המקבל תהודה רבה, כך גדל הסיכוי כי גם האלגוריתם של גוגל יפנה את הגולשים לשם. יש לשחק משחק עדין בין קידום תמונות בגוגל של כמה תמונות בולטות ובין עריכה של שינויים כאלו ואחרים כדי לא לתת לקהל בדיוק את אותו הדבר, מה שעלול להתברר כמעט משעמם לאורך זמן.

רוצים לשמוע עוד על קידום תמונות בגוגל? למה אתם מחכים? אנחנו כבר כאן.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן