קידום אתרים: 4 פרמטרים לקידום אתר

קידום אתרים

קידום אתרים: הגורמים המשפיעים ביותר על דרוג אתרים בגוגל

עם קרוב לעשרים מיליארד כניסות בחודש וממוצע חיפושים שעומד על כארבעים אלף חיפושים בכל שנייה נתונה, אין פלא שגוגל הפכה למעצמת פרסום המושכת אליה מפרסמים במגוון שיטות בניהן פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן, וזאת לצד מערך אדיר של חברות, מקדמים, מתכנתים ומפענחים שכל מטרתם היא פיצוח הקוד ופירוט מדויק של פרמטרים קידום אתרים בגוגל באופן אורגני. 

קידום ממומן על שלל יתרונותיו אינו מספק תמיד את התוצאה האפקטיבית ביותר למפרסם. אמנם מדובר בשיטת פרסום בגוגל המציעה תוצאות מהירות.

גוגל מקדמת את האתר לראש תוצאות החיפוש בהינף כרטיס אשראי ומאפשרת ניהול קמפיין פרסום בגוגל תוך זמינות מלאה ונוחה למידע ושליטה מלאה, יחד עם זאת הגולש המצוי פעמים רבות יבחר לדלג על התוצאות הפרסומיות יחפש דווקא את התוצאות האורגניות, כמו גם מחירו הגבוה של פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן.

קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית- איך עושים את זה?

ראשית- לא מאמינים לאף אחד הטוען כי פיצח את הנוסחה של ענקית מנוע החיפוש. קידום אתרים בגוגל היא תורה הנשענת על למעלה ממאתיים פרמטרים שונים הנבחנים ומשתנים על ידי גוגל העולמית מדי חודש, בתהליך קפדני שנועד להבטיח לגולשים איכות, חווית משתמש ותוכן בעל ערך.

לטובת המפרסמים מציעה גוגל כלי חינמי הוא גוגל אדוורדס, המספק גישה למידע אודות חיפושי הגולשים ומסייע בניתוח ובחירת מילות המפתח ובניהול הקמפיין. יחד עם זאת גוגל אדוורדס מיועד בעיקרו לבניית וניהול קמפיין קידום ממומן ובכל מקרה אינו חושף את הנוסחה של גוגל על קידום אורגני טבעי.

בין אם בעזרת גוגל אדוורדס ובין אם בלעדיה, אם נתקלתם במפרסם הטוען שבידו הפתרון לכל מאתיים הפרמטרים המשתנים, כנראה שמדובר במהנדס בכיר בגוגל שעושה חלטורה מהצד.

כיצד בכל זאת ניתן לבצע קידום אתרים בגוגל ללא צורך בקמפיין קידום ממומן?

אמנם הנוסחה המלאה שמורה בקנאות במרתפי גוגל העולמית, אולם המטרה החיובית למלא את הרשת באתרים איכותיים, ידידותיים למשתמש ועשירים בתוכן מלא ערך מוסף הביאה את גוגל לחשוף לא מעט מהעדפותיה, וזאת לצד מתכנתים ומקדמים מנוסים שבדרכי ניסוי וטעייה מוסיפים לחקור את הנושא ללא הרף.

בין הפרמטרים הבולטים הנחשבים כחביבים על גוגל ומספקים הסעה מהירה אל ראש תוצאות החיפוש:

פרמטרים טכניים– בניית אתר וקידומו היא עניין טכני, והיכרות עם דרישות הפלטפורמה תסייע בהמשך בקידום האתר. קוד תגיות מטא, אחסון האתר, בחירת הדומיין, סדק העמודים, צפיפות מילים, כמות ומיקום מילות המפתח (ראה מחקר מילות מפתח באמצעות גוגל אדוורדס)- לכל אלו השפעה מכרעת על ניקוד האתר בעיני גוגל.

חווית משתמש– הגולשים של גוגל הם מוצר הדגל שלה ועל כן הם מקפידים הקפדה יתרה על קידום אתרים המספקים חווית משתמש חיובית. בין הדברים המשפיעים על חווית המשתמש: הגרפיקה באתר, יחס מלל ותמונות, כמות ההקלקות והמעברים שעל הגולש לבצע על מנת להגיע למחוז חפצו, התאמה למובייל, פיצ’רים ליצירת קשר ועוד.

תוכן– גוגל בוחן ללא הרף את איכות התוכן המסופק לגולשים ועושה זאת באמצעים כמותיים לצד מדדים איכותיים. כמות מאמרי התוכן,  אורך המאמרים, צפיפות מילות המפתח, עדכון האתר וחדשנות והזמן שמתעכב הגולש הממוצע על התכנים הללו.

סמכות האתר– סמכות האתר הוא מונח חדשני יחסית בעולם קידום האתרים ובעצם בוחן את הקידום והפרגון הכמעט אוטומטי לו זוכים אתרי התוכן הגדולים גם בנושאים התחרותיים ביותר ומנסה לשחזר אותה. בניית אתר סמכותי בעיני גוגל נגזר כתוצר של זמן, התנהגות הגולשים באתר וכמובן מבחר הקישורים האיכותיים המובילים אליו ומצביעים על קהל אוהדים רחב ויציב.

אנו נשמח לתת לך את השירות ולעזור לקדם את האתר שלך למקומות שלא תאמין שאפשר להגיע אליהם. צור איתנו קשר –Sales@SearchEO.co.il

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן