מקדם אתרים בגוגל

מקדם אתרים בגוגל

קידום אורגני של אתר ושל בית עסק ברשתות הפך מזמן לחלק אינטגרלי מהפעילות של כל מקום עבודה המכבד את עצמו. לעיתים קל להתבלבל ולא להבין לעומק מה התפקיד של מקדם אתרים בגוגל, רבים חושבים כי מדובר על עבודה מכנית, טכנית לחלוטין, כאשר למעשה, העבודה של מקדם אתרים בגוגל היא הרבה מעבר לכך. עבודה על קידום אתרים מתחילה הרבה לפני הבנת העקרונות של מנוע החיפוש בגוגל, אבל כדי להסביר לעומק למה אנחנו מתכוונים, הכנו עבורכם את המאמר הבא.

עבודה של מקדם אתרים בגוגל היא קודם כל לבצע מיתוג עבור העסק שלכם

על פניו עבודה של מקדם אתרים בגוגל נשמעת פשוטה. כל שעליו לעשות כביכול הוא למקסם את התוצאות של מנוע החיפוש באופן כזה שעוד ועוד לקוחות ייחשפו דווקא לאתר שלכם. נשמע פשוט. אבל האמת היא כי עבודה של מקדם אתרים היא ממש לא רק זו.

הרשת אמנם איפשרה לעוד ועוד יצרנים ומוכרים להציג את הסחורה שלהם. היום, בניגוד לעבר, יצרנים קטנים כגדולים יכולים לקבל במה מכובדת בזכות הרשתות. אבל, הבעיה היא כי עם החשיפה הגדולה מגיעה לא מעט תחרות. כמו שאתם רוצים להופיע ראשונים ברשימת האתרים של הלקוחות שלכם, כך גם רבים אחרים מעוניינים לקבל את אותה הבמה.

העבודה של חברת קידום אתרים מתחילה הרבה לפני שיוצאים לדרך בעקבות ביצוע מניפולציות על מנוע החיפוש. העבודה של מקדם אתרים בגוגל מתחילה בהיכרות עם המוצר שלכם ויצירה של שפה ייחודית עבור המותג. כך ניתן לפענח מי קהל היעד האופציונאלי של בית העסק שלכם ולהפנות את המשאבים ליצירת אינטרקציה עם אלו שעלולים להתעניין במה שיש לכם להציע.

מקדם אתרים בגוגל לא עובד רק עם גוגל

קידום אתר בגוגל לא חייב להיות דווקא דרך גוגל. אנחנו יודעים שזה נשמע מעט מוזר, אבל אנחנו בטוחים שתבינו את העיקרון העומד מאחורי דברינו בעוד רגע. מקדם אתרים בגוגל יכול 'לשתול' את האתר שלכם בכל מקום בו יש מי שיכול להיכנס אליו. כלומר, אם למשל המוצר אותו אתם מוכרים הוא עסק של עיצוב הבית, יכול להיות שנרצה להפנות לקוחות לאתר דווקא דרך אינסטגרם, המוכרת בתור רשת חברתית שמתמקדת בשפה ויזואלית.

אם במקרה העסק אותו פתחתם עוסק בבגדים המיועדים לנערים ונערות מתבגרים, יכול להיות שווקא הפניה לאתר שלכם דרך 'טיק טוק' זו האופציה הטובה ביותר עבורכם. כלומר, העבודה של מקדם אתרים בגוגל, כאמור לעיל, היא ממש לא רק לעבוד עם גוגל. העבודה של מקדם אתרים בגוגל היא להבין מה מייחד אתכם ואת העסק שלכם ולאפשר לעוד ועוד לקוחות להגיע אל אתר האינטרנט שלכם מכל מקום ברחבי הרשת.

איפה בכל זאת עומד הממשק עם מנוע החיפוש גוגל

מדוע אנחנו מעוניינים להביא עוד ועוד לקוחות מכל רחבי הרשת דווקא אל עבר האתר שלנו? התשובה הראשונה היא פשוטה, כי ככה יגיעו עוד לקוחות והמחזור העיסקי יגדל. אבל יש עוד תשובה לשאלה הזו והיא דווקא נוגעת באופן ישיר במנוע החיפוש של גוגל ממש.

כאשר עוד ועוד לקוחות מגיעים לאתר האינטרנט שלנו ומבלים בו זמן, גוגל מסמנת את האתר שלנו בתור אתר פופולארי ורלוונטי עבור קבוצה גדולה של משתמשים. התפקיד של גוגל הוא תמיד להציע ללקוח הפוטנציאלי את רשימת האתרים המעודכנת והרלוונטית ביותר עבור הלקוח. כלומר, אם גוגל מסמנת את האתר שלכם בתור אתר רלוונטי עבור מספר גדל והולך של לקוחות, הסיכוי כי זו 'תקפיץ' את האתר עבור משתמשים נוספים, גדל.

מקדם אתרים בגוגל יבצע מהלכים נוספים כמובן, מניפולציות שיאפשרו ללקוחות לבלות זמן ארוך יותר באתר, אם על ידי יצירה של גרפיקה מותאמת לחווית משתמש נעימה ויצירה של תכנים מעניינים ורלוונטיים. ככל שעוד לקוחות יגלשו לאתר ויבלו בו זמן רב יותר, כך נראה עוד ועוד פירות לביצוע העבודה.

שאלות ותשובות על מקדם אתרים בגוגל

  • האם קידום אתרים וורדפרס שונה מקידום של אתרים שיוצרו בממשק דיגיטלי אחר?

שאלות רבות נוגעות לשאלה על קידום אתרי וורדפרס בגלל שבאמת מדובר על ממשק נוח ואיכותי ליצירה של אתרים גם עבור מי שלא עובדים בתכנות ולא מבינים בנושא. על פניו מדובר במערכת נוחה במיוחד שכן נכון להיום ניתן לעבוד על האתר האמור בכמה מישורים כך שלצורך העניין, גם איש המקצוע יכול לערוך פרטים שונים באתר כדי להגיע למיקסום של התוצאות. קידום אתרים וורדפרס לא שונה באופן מהותי של קידום כל אתר אחר, העקרונות הם תמיד אותם העקרונות.

  • תוך כמה זמן רואים תוצאות לתהליך של קידום אורגני בגוגל ?

אנחנו עובדים בתחום כבר לא מעט זמן ויודעים להגיד ביושר כי אין לנו תשובה אחת נכונה לשאלה הזו. תהליך של קידום אתרים באינטרנט הוא תהליך מורכב שלוקח בחשבון הרבה מאוד פרמטרים. מה שאנחנו כן יכולים להגיד בוודאות הוא שהיום, וודאי לאור מגיפת הקורונה שהובילה את השוק לרשת האינטרנט והותירה את החנויות הפרונטליות מאחור, אין מקום למי שלא משקיע בקידום העסק שלו ברשת האינטרנט.

אנחנו בSearchEO מחכים לכם ומעוניינים לשמוע על המחשבות שלכם, הרצונות שלכם והחזון שלכם עבור בית העסק שלכם. ביחד, בעזרת כלים מתקדמים נביא את העסק שלכם לפסגות חדשות.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן