קידום אתרים וורדפרס

קידום אתרים וורדפרס

למה קידום אתרים וורדפרס שונה מקידום אתרים המבוססים במערכת אחרת

קידום אתרים וורדפרס זה תהליך קידום אתרים הנפוץ ביותר. היתרון של קידום אורגני דרך הממשק הזה הוא שבמקרה של קידום אתרים וורדפרס אנחנו חשופים לסיטואציה ייחודית בה אנחנו מקבלים מערכת שמאפשרת לכמה גורמים לנהל את האתר בצורות שונות.

במידה ואתם חובבנים שלא מבינים בעולם התכנות, אתם יכולים להיעזר בכלים פשוטים שיאפשרו לכם לעצב את האתר באופן ידני, בלי להשתמש בטכניקות מעולם התכנות. במידה ואתם רואים שיש בעיות כאלו ואחרות, במקרה של קידום אתרים וורדפרס, אנחנו, כמו גם אנשי מקצוע אחרים יכולים להיכנס לתמונה ולגעת בלב של האתר באופן מושכל. על כך ועוד, במאמר הבא.

למה קידום אתרים וורדפרס זה דבר חשוב

תהליך של קידום אתרים וורדפרס הוא תהליך חשוב כל כך משום שמדובר על תהליך בו אנחנו לוקחים את האתר שיצרתם עבור העסק הקטן שלכם, זה שהכנתם כדי לתת ללקוח מעט מידע על המוצרים שלכם ועל האופן בו אתם פועלים ובעזרת מניפולציות שונות וטכניקות כאלו ואחרות, אנחנו מתחילים תהליך של קידום אתרי וורדפרס שמאפשר לאתר שלכם לבלוט מעל האתרים האחרים בתוך מנוע החיפוש.

חישבו על עצמכם, במידה ואתם מחפשים משהו בגוגל, כמה רחוק תלכו עם החיפוש? האם תחפשו אתרים שמופיעים כמה שורות מתחת לאפשרויות הראשונות שצצו במנוע החיפוש? קידום אתרים וורדפרס מאפשר לנו למקסם את הפוטנציאל של האתר כדי שלא נידרש לשאלה הזו, כדי שכל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יראו אתכם מהרגע הראשון.

מה כללי האצבע של קידום אתרים וורדפרס

העולם של קידום אתרים וורדפרס הוא עולם רחב בו ניתן למצוא הרבה מאוד תתי נושאים. אבל בגדול, בתחום של קידום אתר בגוגל יש כמה כללים שעל ידי היכרות איתם תוכלו גם אתם להבין טוב יותר איך מבצעים קידום אתרים.

  1. קודם כל, חשוב לשתול את המילים הנכונות: האתגר של מנוע החיפוש הוא תמיד אתגר די גדול. מנוע החיפוש של גוגל למעשה צריך לקחת את מספר המילים הספורות בהן משתמש הלקוח כאשר זה מנסה לתאר בתוך הרובריקה של מנוע החיפוש מה הוא צריך, אז האלגוריתם צריך לחשב מה יהיו התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור הלקוח הזה. המטרה שלנו היא לשתול כמה שיותר מילות חיפוש פופולאריות על מנת להבטיח כי האלגוריתם יניח, עבור מספר לקוחות הולך וגדל, כי האתר שלנו זה האתר המתאים עבורם.
  2. חווית משתמש זה משהו שיש לתת עליו את הדעת בייחוד במקרים של אתרי וורדפרס: היתרון של אתרי וורדפרס הוא שגם מי שלא מיומן יכול לעשות מאמץ ולפתוח לעצמו אתר אינטרנט. אבל, כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרים אנחנו צריכים לזכור כי חווית משתמש משפיעה באופן מהותי על החוויה של הלקוח מול האתר. האלגוריתם של גוגל לא רק מודד כמה גולשים נכנסו לאתר, אלא גם כמה זמן אלו נשארו בפנים. במקרה של אתר וורדפרס לעיתים קשה לייצר אתר שהגרפיקה בו נכונה וטובה, שהכל בו עובד כנדרש ולא נתקע בגלל שטויות. במידה ואנחנו נכנסים לתהליך של קידום אתרים, אלו יהיו נקודות שנשים עליהם דגש מיוחד.
  3. אפשר להביא לקידום של האתר בדרכים יצירתיות אחרות: קידום אתר אורגני הוא לא רק קידום על ידי הכלים הרגילים של מיקסום הפוטנציאל של האתר. כלומר, אם אנחנו ניגשים לתהליך של קידום אתרים וורדפרס זה בהחלט חלק משמעותי מהתהליך, אבל אנחנו גם ננסה דרך הרשתות החברתיות, מגזינים אונליינים בהם נמצא חומר המשיק לתחום בו אתם עוסקים ועוד, 'לשתול' דרכי גישה לאתר שלכם. המטרה היא לחפש את הקהל הפוטנציאלי בכל מקום אליו אנחנו יכולים להגיע ולהביא אותו אל תוך האתר. במידה ומדובר על אתר איכותי וטוב, אנחנו מקווים כי מהרגע בו הגולש נכנס לאתר, הוא לא ירצה לעזוב.

שאלות ותשובות על קידום אתרים וורדפרס

  • האם ניתן לבצע קידום אתרים וורדפרס לבד

במידה וייצרתם את האתר שלכם בעצמכם, אנחנו היינו ממליצים להיעזר באנשי מקצוע. מעבר לעובדה כי לעולם עוד עין מאפשרת קבלה של מידע מבחוץ, מתוך עין חיצונית, הרי שבמקרה של קידום אתרים וורדפרס מדובר על תחום מורכב בו קיימים משתנים רבים להם קשה לשים לב במידה ואתם לא מבינים בתחום. בניגוד לגרפיקה של אתר שרבים יכולים להבין כיצד היא עובדת, במקרה של קידום אתרים וורדפרס היינו ממליצים פשוט לדבר עם מי שמבינים בתחום וידעו כיצד לעזור לכם לממש את הפוטנציאל של האתר שלכם.

  • האם קידום אתרים וורדפרס מיועד לכולם

לא משנה מאיזה תחום אתם מגיעים והאם אתם בעלים של עסק קטן או גדול, תהליך של קידום אתרים נועד לכולם ויכול להביא כל אחד קדימה. זכרו כי אנחנו חיים בעידן בו אין גבול. כל עסק קטן יכול להפוך גדול עם עבודה קשה, יצירה של סיפור מיוחד וכמובן, הבאה של מוצר איכותי ונחוץ לשולחן.

זה הזמן שלכם לפעול

אל תגידו מחר ואל תדחו את הדברים ליום אחר. אנחנו, העובדים בחברת Searcheo נשמח לעזור לכם להבין ביחד כיצד אנחנו יכולים לעשות גם עבורכם קידום אתרים. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הכלים שיאפשרו לכם להגיע רחוק.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן