קידום אתר אורגני בגוגל

קידום אתר אורגני בגוגל

קידום אתר אורגני בגוגל, כל מה שאתם צריכים לדעת עבור העסק שלכם

קידום אורגני לאתר זו הדרך המודרנית להביא לקוחות חדשים למחזור העסקי של בית העסק שלכם. אנחנו חיים היום בעולם שונה לחלוטין מזה שאליו היינו רגילים עד לא מזמן. שוק העבודה עבר מהרחוב הפיזי לעולם הווירטואלי. לא עוד שיטוט אינסופי בין חלונות ראווה נוצצים, כי אם גלישה, של שעות רבות באתרי האינטרנט המציעים לנו שפע שהעולם עוד לא הכיר כמותו.

אין ספק כי לעיתים הקדמה עלולה להרתיע. לא כל בעלי העסקים מגיעים ערוכים לעולם החדש. לא כולם יודעים מה זה קידום אורגני, איך לנהל נכון את אתר האינטרנט שלהם ועוד. אבל, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. תפקידה של חברת קידום אתרים מקצועית הוא לוודא כי אתם מגיעים מוכנים לעולם הזה, בעוד הכל משתנה סביב, חשוב שתגיעו מוכנים.

אבל רגע לפני שאתם פונים ליועץ מקצועי בנושא, הכנו עבורכם את המאמר הבא. כאן תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם כדי להבין מה זה קידום אורגני ואיך הוא יכול להביא לכם לקוחות חדשים פי כמה ממה שהייתם רגילים אליו בעבר.

אז מה זה קידום אורגני ואיך קידום אתר אורגני בגוגל מתבצע בפועל?

קידום אתר אורגני בגוגל הוא למעשה השם המקצועי לקידום של אתר זה או אחר במנוע החיפוש של גוגל ללא הצורך במתן תשלום נוסף. נשמע לכם קצת כמו סינית? בואו נתחיל מההתחלה.

מנוע החיפוש של גוגל הוא למעשה הדרך הפשוטה ביותר להגיע ללקוחות היום. כניסה למנוע החיפוש של גוגל מתרחשת בכל רחבי העולם אינספור פעמים בדקה. כל אחד יכול להקליד במנוע החיפוש מה שהוא רוצה ולקבל רשימת אתרים המתאימים לצרכיו.

אבל, איך האלגוריתם של גוגל בוחר באיזה אופן לסדר את אותם האתרים ברשימה? לכך יש כמה משתנים:

  1. מידת הרלוונטיות של האתר ללקוח: משמע, התאמה של האתר למילות החיפוש אותם רשם לקוח זה או אחר במנוע החיפוש. אבל, חשוב לציין כי, כל לקוח רושם את מילות החיפוש קצת אחרת. אחד רושם כי הוא מחפש ספרים בנתניה, האחר ירשום כי הוא מחפש ספרות יפה באזור השרון. אחד החוקים של קידום אתר אורגני בגוגל בהקשר הזה, יהיה להפיק כמה שיותר מאמרים שיכילו מידה רבה ככל האפשר של מילות חיפוש נפוצות. כך, נוכל לוודא כי לקוחות רבים ככל הניתן יראו את האתר שלכם בראש הרשימה בעת שהם מכניסים את מילות החיפוש הרלוונטיות עבורם.
  2. חווית המשתמש, או האופן בו האתר מוצג ללקוח: קידום אתר אורגני בגוגל עוסק בשאלת השאלות: מה מביא את הלקוח דווקא לאתר זה ולא אחר. פעמים רבות התשובה לכך תהיה- נוחות. אם מדובר באתר נוח, שקל לתפעל אותו מכל מכשיר, ניתן להזמין ממנו ציוד בקלות ועוד. הבעיה היא שפעמים רבות, בוודאי כאשר אנו מדברים על אתרים ישנים, בעלי עסק נוטים שלא לעדכן אותם בזמן מה שמונע מלקוחות לחזור ולבקר באתר. הדבר נכון ביתר שאת כאשר אנו מדברים על אתרי וורדפרס שלא מנוהלים בידי חברה מקצועית. במקרה כזה, בעל עסק לא פעם שוכח לעדכן את האתר שלו. זה לא שאין דרך לבצע קידום אתרי וורדפרס בצורה טובה. אלא, שאם אתם בעלי אתר כזה, אל תשכחו להיוועץ באנשי מקצוע ובעיקר- לוודא כי אתם אכן מתחזקים את האתר באופן שוטף ומצרפים זאת לרשימת המטלות שלכם בתור בעלי עסק.
  3. האם האתר מתאים למכשיר בו הלקוח משתמש? כבר נגענו בזה בכמה מילים בסעיף הקודם אבל חשוב להדגיש זאת שוב. לא פעם, אנו נתקלים בבעלי עסק להם יש אתר המתאים לחיפוש במחשב ולא מתאים לחיפוש בסלולר. אתם לא רוצים לאבד לקוחות רק כי הם חיפשו אתכם בטאבלט נכון? קידום אתר אורגני בגוגל כולל, בין היתר, התאמה כמעט מכנית של האתר לכל מכשיר בו ניתן לחפש את האתר בגוגל.

למה קידום אתר אורגני בגוגל זה דבר כל כך חשוב בעולם החדש?

כבר דיברנו על זה, אבל מדובר על נקדה חשובה מכדי שניתן לה לחלוף כך סתם על פנינו. חישבו על כך, זה קצת כמו, לשים את הממתקים בדיוק במקום של הקופה בסופר. למה אתם כבעלי עסקים תעשו זאת? אם לא לעודד את הלקוחות שלכם לא לפספס את הדבר המתוק הזה, בדיוק ברגע שהם זקוקים לו במיוחד.

הקניות של רובינו נעשים מתוך דחף אימפולסיבי. אנחנו, בתור בעלי עסקים רוצים לנצל זאת ולתת ללקוח מה שהוא צריך בשעה שהוא מוכן לכך. בדיוק בגלל זה, חשוב שהאתר שלנו לא יהיה אי שם בסוף רשימת החיפוש.

קידום אתרים אורגני יכול לעשות את כל ההבדל עבורכם ולהביא עשרות אלפי לקוחות חדשים מכל רחבי העולם שיגיעו ישר אל פתח החנות הווירטואלית שלכם. במידה ואתם רוצים לשמוע עוד על קידום אתר אורגני בגוגל ולקבל ייעוץ מקצועי, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מה חושבים על המאמר?

אודות החברה

חברה SearchEO הוקמה למטרה אחת ויחידה: קידום אתרים אורגני ומקצועי ביחד עם שירות איכותי ושקוף.

החברה מורכבת ממספר מקדמי אתרים מקצועיים אשר כל אחד מביא את המקצועיות בתחומו וכך כולנו גורמים לאתר שלך להיות מקודם כמו שצריך.

מאמרים אחרונים

עשו לנו לייק להיות מעודכנים

השאר פרטים להיות תמיד מעודכן